Gå til innhold

Er dette greit?


Gjest xfur

Anbefalte innlegg

Det var en oppfordring og ikke et svar.

Vennlig hilsen

Det er fremdeles like frivillig. :-)

Ikke bare det, dine egne innlegg i denne tråden tilsier at du nok bør følge din egen oppfordring, fremfor fjærbrusingen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fremdeles like frivillig. :-)

Ikke bare det, dine egne innlegg i denne tråden tilsier at du nok bør følge din egen oppfordring, fremfor fjærbrusingen din.

''Ikke bare det, dine egne innlegg i denne tråden tilsier at du nok bør følge din egen oppfordring, fremfor fjærbrusingen din.''

I og med at dette er en tråd opprettet av meg med et spm stillet til Webmaster ser jeg ikke at du har noen som helst rett til å oppfordre meg til noe som helst.

Vær vennlig og respektér det jeg forsøker å nå frem til deg med. LIGG UNNA DENNE TRÅDEN! DEN ER IKKE OPPRETTET FOR Å VÆRE EN ARENA HVOR DU SKAL BRUSE MED FJÆRENE ELLER MOBBE/BAKTALE ANDRE!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ikke bare det, dine egne innlegg i denne tråden tilsier at du nok bør følge din egen oppfordring, fremfor fjærbrusingen din.''

I og med at dette er en tråd opprettet av meg med et spm stillet til Webmaster ser jeg ikke at du har noen som helst rett til å oppfordre meg til noe som helst.

Vær vennlig og respektér det jeg forsøker å nå frem til deg med. LIGG UNNA DENNE TRÅDEN! DEN ER IKKE OPPRETTET FOR Å VÆRE EN ARENA HVOR DU SKAL BRUSE MED FJÆRENE ELLER MOBBE/BAKTALE ANDRE!

Vennlig hilsen

Det er fritt til å svare i alle tråder her, enten du liker det eller ei. Utover det er det veldig mye mer trivelig for alle hvis du passer språket ditt.

:-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fritt til å svare i alle tråder her, enten du liker det eller ei. Utover det er det veldig mye mer trivelig for alle hvis du passer språket ditt.

:-)

Med vennlig hilsen

Det er ikke noe i veien med mitt språk. Versaler ble tatt i bruk for å forsøke å nå frem til deg med min oppfordring. Utropstegnet er brukt for å forsterke oppfordringen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Ja, det er greit. Froskens råd er gode og saklige.

Andeby har en bruk av DOL som nærmer seg grensen for det vi kan akseptere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er greit. Froskens råd er gode og saklige.

Andeby har en bruk av DOL som nærmer seg grensen for det vi kan akseptere.

Jeg kan ikke se at frosken gir et eneste saklig og godt råd i den tråden som er temaet her. Hun diskuterer imidlertid villig vekk mulig "diagnose" på ts med andre og er i tillegg ufin mot ts. Men da har jeg fått svar på at dette forumet synes at det er helt greit at vi stiller diagnoser på hverandre og er ufine og antar at det er helt okei at vi alle gjør det uten at det får noen konsekvenser.

Takk for oppklarende svar.

Andebys bruk av forumet og forumets syn på det ble ikke etterspurt.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Psyk av alt

Jeg kan ikke se at frosken gir et eneste saklig og godt råd i den tråden som er temaet her. Hun diskuterer imidlertid villig vekk mulig "diagnose" på ts med andre og er i tillegg ufin mot ts. Men da har jeg fått svar på at dette forumet synes at det er helt greit at vi stiller diagnoser på hverandre og er ufine og antar at det er helt okei at vi alle gjør det uten at det får noen konsekvenser.

Takk for oppklarende svar.

Andebys bruk av forumet og forumets syn på det ble ikke etterspurt.

Vennlig hilsen

Enig med deg gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jeg kan ikke se at frosken gir et eneste saklig og godt råd i den tråden som er temaet her. Hun diskuterer imidlertid villig vekk mulig "diagnose" på ts med andre og er i tillegg ufin mot ts. Men da har jeg fått svar på at dette forumet synes at det er helt greit at vi stiller diagnoser på hverandre og er ufine og antar at det er helt okei at vi alle gjør det uten at det får noen konsekvenser.

Takk for oppklarende svar.

Andebys bruk av forumet og forumets syn på det ble ikke etterspurt.

Vennlig hilsen

Vennligst bruk kun et nick i samme tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickless in oslo

Det er fritt til å svare i alle tråder her, enten du liker det eller ei. Utover det er det veldig mye mer trivelig for alle hvis du passer språket ditt.

:-)

Med vennlig hilsen

''Det er fritt til å svare i alle tråder her, enten du liker det eller ei.''

Selv for deg må det være mulig å ta *litt* hensyn til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst bruk kun et nick i samme tråd.

Foretrekker De X'en eller Z'en? Jeg har kommet til å bruke begge som De så observant som De er har lagt merke til, beklager dypt. Jeg beholder X'en da siden hovedinnlegget har det nicket.

God påske!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er greit. Froskens råd er gode og saklige.

Andeby har en bruk av DOL som nærmer seg grensen for det vi kan akseptere.

Jeg mener helt klart at Sør og Frosken bør stenges ute herfra. Det kan da umulig være tillatt å mobbe andre her inne. Hver gang jeg skriver noe, så skriker de etter trolling og münchausen, og skriver svært nedlatende ting til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det ble påstått veldig mange ganger at det var helt OK for ham som pedofil å jobbe i en barnehage, selv om han var seksuelt tiltrukket ungene der, fordi han mente de ikke la merke til "siklingen".

Ørten personer påpekte at unger selvsagt skal få slippe å ha voksne pedofile som "silkler" etter dem når de er i barnehagen, og at dette kunne være ødeleggende.

Ut av disse to har A altså konkludert med at "han ødelegger folk ved å se på dem" - hvilket selvsagt ingen har påstått.

Hvorvidt A skriver slikt for å trolle eller fordi det er en slags vrangforestilling han lider av, skal gå usagt.

Det er dog forklaringen på hvorfor påstanden i hovedinnlegget i tråden altså egentlig omhandler pedofili.

Med vennlig hilsen

Dette er sykelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ordens skyld, "Münchausen by internet" er ingen formell diagnose, kun en betegnelse på hva jeg mener best betegner det Andeby bruker dol til.

Ja du er sykelig opptatt av å sette diagnoser på andre. Stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer kraftig på at du diagnostiserer Andeby på måten du gjør, spesielt når det i tillegg er "diagnoser" du selv har diktet opp.

Takk. Heldigvis har psykologene sagt at det er bullshit de kommer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er greit. Froskens råd er gode og saklige.

Andeby har en bruk av DOL som nærmer seg grensen for det vi kan akseptere.

Hvis de ikke utestenges, så vil jeg i hvert fall at du sier til de at de holder seg langt unna mine tråder. Så kan jeg holde meg langt unna deres. Det er svært skadelige ting de kommer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten. Den kollektive mobbingen som foregår her inne nå er helt håpløst. Men psykologene mine har sagt at det er bullshit alt det de skriver. Men det er vanskelig å bruke fornuften når man skal stå imot mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Oksen Ferdinand

For ordens skyld, "Münchausen by internet" er ingen formell diagnose, kun en betegnelse på hva jeg mener best betegner det Andeby bruker dol til.

At du gidder å bry deg om andres feil.

Både du og Andeby kan jo bli kastet ut om webmaster synes det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...