Gå til innhold

Blakstad og det overnaturlige

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg har lest om dette tidligere og jeg er enig med deg, det er heeelt ekstremt av Blakstad å stå for noe slikt. Om jeg hadde jobbet på et slikt sted ville jeg stått på barikadene for å få stoppet det, evt sluttet.

Jeg er livredd for overnaturlige ting og da jeg var svært psyk brukte jeg AP for å få bukt med en del av frykten.

Jeg var bl.a. veldig husredd/mørkredd. Tenk om behandleren min hadde sagt at det ville vært lurt om jeg hentet inn klarsynte for å sjekke overnaturlighet i huset??

Jeg hadde en periode en psykisk syk jente som leide hos meg. Hun nevnte at hun trodde det spøkte her i huset og hadde gjort en avtale med et slags medium om "husrens". Jeg sa til henne at dette overhodet ikke var aktuelt og ba henne flytte. (hun var ekstremt slitsom og dette med spøkelser her var dråpen som fikk begeret mitt til å flyte over)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

De ansvarlige for tiltaket med å hente inn klarsynte burde selv blitt tvangsmedisinert ;-)

Skrevet

''Jeg blir lagt inn pga at jeg tror på ånder og tvansmedisinert i flere år mens blakkstad sykehus leier inn klarsynte.''

De har et ordtak for dette på engelsk:

''The lunatics have taken over the asylum!''

Skammelig, og kunnskapsløst!

Med vennlig hilsen

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Merkelig ja, de tror jo på det selv da og burde tatt medisiner.

• 13 år senere...

Annonse

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spøkelser finnes ikke.

Anonymkode: 3938a...d8e

Du mener de har vrangforestillinger?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...