Gå til innhold

Skal det være et spøkelseshus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Ville du ha kjøpt et hus dersom det går rykter om at det spøker der?

''

Siden jeg ikke tror på spøkelser, så treffer jeg heller aldri på noen, så rykter om spøkelser ville ikke ha stoppet meg fra å kjøpe et hus jeg ellers ønsket meg.

Nja... Om huset / eiendommen var Drømmeplassen jeg hadde ventet på lenge så hadde jeg nok gjort det og heller kontaktet Lilli Bendriss eller Lena Ranehag etterpå om spøkelset skulle bli plagsomt. :o) Kanskje jeg hadde havnet i Åndenes makt på TVNorge? ;o)

Annonse

Nja..

Jeg tror ikke på spøkelser og burde rasjonelt sett ikke latt det stoppe meg.

Men så vet jeg at om natten, om jeg er helt alene i soverommet og våkner og må opp på toalettet.. da - sånn i halvsøvne - er jeg ikke så helt sikker allikevel.

''Ville du ha kjøpt et hus dersom det går rykter om at det spøker der?''

Tja, jeg har ikke sett et skrømt i heile mitt liv, men barna hadde muligens blitt skremt av alt snakket på "folkemunnet".

Lever dessuten tett på mennesker som ser ånder o.l., de hadde neppe kommet på besøk uten en "ghost buster-invasjon";-p

Burde svart "JA, dette hadde jeg kjøpt!", men ville nok gått noen ufrivillige runder først...

Gjest eller hur

Det finnes ikke spøkelser. I gamle hus er det lyder,

og om man vet historien på et hus og hører lyder om natta,

klart en forestiller seg ting da....

Uansett, spennende med litt ekstra liv og røre.

Men ville uansett ikke kjøpt et så forfallent hus,

pga det er skrekkelig dyrt å renovere. Er mer skremt av det enn av spøkelser.

Kanskje de skriver om spøkelsene pga da vil de som er intr. kjøpe huset pga det?

Kanskje havne i Åndenes Makt? :)

Annonse

Onsdag1365380628

Nei, jeg ville ikke kjøpt et spøkelseshus. Jeg har bodd i et hus med spøkelser og det var ikke så skummelt, men mest slitsomt. En konstant uro i luften. Man ble tappet for energi og det var ingen god atmosfære i huset. Ting forsvant og låste dører åpnet seg. Ting fløy i lufta, og jeg vet ikke hva som ikke kunne skjedd i det huset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...