Gjest Atarax Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Sliter med søvnenog fikk i den forbindelse 10 mg Atarax av ei venninne. Denne hadde ingen effelt, men 1-3 tabletter derimot! Har lest om medikamentet og ser at tabletten først og fremst er mot kløe, men at den også kan brukes ved uro-tilstander og lett angst. At den kan virke beroligende og søvndyssende. Dette høres perfekt ut for meg! Kan jeg spørre legen min om å få resept på 25 mg Atarax for søvnproblemer eller vil han kunne være skeptisk til dette, ikke minst en så høy dose? 0 Siter
ma.28 Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Det kan du gjøre . Jeg har tatt 50 mg uten at det har gitt spesiell virkning . 0 Siter
Gjest Fungerer fint Skrevet 5. mai 2012 Skrevet 5. mai 2012 Atarax fungerer fint for meg. Både ved uro og i perioder med dårlig søvn.Og ikke blir man avhengig heller iflg legen min. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 5. mai 2012 Skrevet 5. mai 2012 Maksdosen på Atarax er 75 mg / døgn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.