Gå til innhold

Skaff deg en hobby!

Anbefalte innlegg

Gjest Kayia
Skrevet

Hei!

Jeg har flere tidskrifter alt fra norsk entomologisk forening til botanisk forening m.m, men det er nesten utelukkende professorer og mennesker på det nivået som sender inn, jeg er ikke så flink.

Men jeg skal forresten spørre dem nå, ja istedet for at andre får gode karakterer på mine oppgaver.

Når du får A og 6 på det du skriver er du faglig flink ;-) I tillegg er du god på å formulere deg. Gjør et forsøk! :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

25

• mariaflyfly

3

• trollemor;o)

3

• tjohei

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Madelenemie
Skrevet

Slik jeg har blitt kjent med deg her inne er jeg helt sikker på at du ikke syns det er greit å begå lovbrudd. Fint at du har forstått at dette er galt og ulovlig, selv om både du og de har skrevet for har hatt glede av det du har gjort. Kjenner du til ordtaket "Målet helliger ikke middelet"? Det er veldig relevant i denne sammenhengen. Si fra om du trenger forklaring :)

Hei!

Nei jeg har tre ordsprråkbøker jeg leser litt inni mellom, dette etter at nhd mente at et nummer var en naturlig beskrivelse for sex, jeg har etter dette tilegnet meg, om enn gradvis, kunnskap om ordspråk :)

Det er nyttig i dagligtale, det hender stadig oftere at jeg kommer med et, ikke alltid forstår andre mennesker dette, fordi har ikke flere bøker med dette, men så kan jeg jo forklare det for dem :)

Jeg hadde bare ikke tenkt på at det er lurt å si ting på en flokete måte.

Gjest Kayia
Skrevet

Hei!

jeg vil ikke bli straffet, jeg ville blitt ulykkelig av fengsel.

Du ville nok ikke blitt dømt til fengsel, men både du og de du skriver for ville risikert utestengelse fra universitetet for opp til et år.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hei!

jeg vil ikke bli straffet, jeg ville blitt ulykkelig av fengsel.

Hvis du ikke vil bli straffet bør du høre hva som blir sagt i tråden her og slutte med denne oppgaveskrivningen for andre umiddelbart. Hvis det ikke allerede er for sent. Tenk om det blir oppdaget og sporet tilbake til deg?

Nei, dette er ikke noe å tenke på eller å vente med å avslutte til du har snakket med din psykiater. Dette er straffbart. Og det er straffbart nå. Det blir ikke straffbart i det din psykiater sier at det er det. Det er det nå.

Madelenemie
Skrevet

Dette må du slutte med øyeblikkelig. Dersom du og studenter du skriver for blir avslørt, så vil dere begge bli utestengt fra lærestedet.

Dette gjelder enten du får eller ikke får betaling for oppgavene.

Hei!

Siden du er et hyggelig menneske, takker jeg for rådet.

Jeg skal tenke meg om, jeg er litt sliten nå, det ble litt for mye for meg.

Jeg tok ikke betalt jeg fikk betalt uten å be om det, ja fordi vedkommende fikk så gode karakterer sa han.

Gjest Kayia
Skrevet

Hei!

Nei jeg har tre ordsprråkbøker jeg leser litt inni mellom, dette etter at nhd mente at et nummer var en naturlig beskrivelse for sex, jeg har etter dette tilegnet meg, om enn gradvis, kunnskap om ordspråk :)

Det er nyttig i dagligtale, det hender stadig oftere at jeg kommer med et, ikke alltid forstår andre mennesker dette, fordi har ikke flere bøker med dette, men så kan jeg jo forklare det for dem :)

Jeg hadde bare ikke tenkt på at det er lurt å si ting på en flokete måte.

''Jeg hadde bare ikke tenkt på at det er lurt å si ting på en flokete måte'' Snedig :) Jeg tenker på det som at man sier mer med et ordtak, siden det alltid ligger en slags livsvisdom innebakt i en enkel ordtak-setning :)

At "målet ikke helliger midlet" betyr at selv om man har gode intensjoner med det en gjør, blir ikke handlingen bedre eller mer riktig av den grunn.

Skrevet

Hei!

Siden du er et hyggelig menneske, takker jeg for rådet.

Jeg skal tenke meg om, jeg er litt sliten nå, det ble litt for mye for meg.

Jeg tok ikke betalt jeg fikk betalt uten å be om det, ja fordi vedkommende fikk så gode karakterer sa han.

Ta og hvil deg litt :-)

Jeg oppfatter deg som et dypt moralsk menneske, så jeg er overbevist om at du slutter med dette nå når du etterhvert forstår at dette strider mot lover og regler som regulerer utdanningssystemet.

Skrevet

Hei!

Det begynte tilfeldig, da jeg liker å hjelpe andre, andre mennesker som ikke rekker å bli ferdig, jeg deler derfor oppgaver, samt har hele livet gjort oppgaver for andre.

Dette er ikke ukjent, da enkelte oppgaver sirkulerer.

Da jeg nå skrev en større oppgave for noen, fikk jeg uventet betalt, det var overraskende for meg. Og hva skal jeg gjøre med alle oppgaver som ligger og slenger om dinosaurer, sopp, planter, plankton, biokjemiske prosesser osv... ting jeg skriver på kun for min egen del, da tenkte jeg andre kunne ha glede av det, istedet for at det "støver" ned.

Det handler om å hjelpe andre som er mer sosiale enn meg, ikke alle kan skrive oppgaver, men de er ganske flinke muntlig.

Spør naturfaglærerne der barna dine går, om de kan ha nytte av kompendier med slike temaer. Det er sikkert noen lærere som vil bli glade for å få f.eks. et temahefte om dinosaurer.

La aldri noen levere inn noe du har skrevet og utgi det for å være sitt eget.

Jeg hjalp også medelever på skolen med innleverings-oppgaver iblant, men det blir noe annet.

trollemor;o)
Skrevet

Hei!

Ja det er veldig sant.

Jeg skriver pr dags dato oppgaver for andre studenter og får betalt, det syns jeg er gøy, ja for skrive gjør jeg jo uansett.

Om alt fra dinosaurer til plankton m.m

Det var noen som tilbød å kjøpe en oppgave og slik har det blitt stadig flere interesserte, jeg skriver også oppgaver man ber om, bare man holder temaet innenfor biologi, og da helst de emnene som interesserer meg.

Det er både oppgaver for videregående og mellomfag.

Mest er det hyggelig for meg :)

Jeg tror dette kan bli en hobby.

Hva? er det lov også nå da? Er ikke poenget med slike oppgaver at studentene sakl lære noe? De skal vel ut i arbeidslivet? Dette høres veldig merkelig ut....

trollemor;o)
Skrevet

Hei!

Ja jeg trodde nettopp det, da jeg plutselig fikk penger ble jeg overrasket, jeg tar ikke betalt, det er andre som har i glede betalt uten at jeg har krevd.

Akkurat som jeg nå håper å få en jobb selv om jeg ikke tjener penger på den, det syns jeg er helt i orden for min egen del.

Hvorfor jeg føler sånn har jeg ingen forklaring på.

Takk for at du forstod det sånn som det er.

Enig med sangsol, fortsett å skriv, men ikke for studenter. Med eller uten betaling, det er ikke riktig uansett.

Men du skriver godt og det finnes sikkert ukeblader ol som vil ta imot det du skriver.

trollemor;o)
Skrevet

Hei!

Dessuten leste jeg en bok om en autistisk man i USA som knapt kan snakke, hans skriver taler for politikerne, det rørte meg på noe vis, være til hjelp for noen selv om man ikke kan bidra på den mer vanlige måten.

Det er vel litt juks at Obama står og sier det denne austistiske mannens skriver i sine taler, og selv blir kalt retorikkens president, Obama sier aldri at han ikke selv skriver det han sier, at en autistisk mann får betalt for hans store taler.

Det blir noe helt annet. Disse studentene skal jo lære noe og det gjør de ikke når du skriver for de.

Men hva med å skrive bryllupstaler, konfirmasjonstaler, og div sanger for folk? Du får en del stikkord, setninger, hendelser som skal være med også skriver du.

Skrevet

Hei!

Ja det er veldig sant.

Jeg skriver pr dags dato oppgaver for andre studenter og får betalt, det syns jeg er gøy, ja for skrive gjør jeg jo uansett.

Om alt fra dinosaurer til plankton m.m

Det var noen som tilbød å kjøpe en oppgave og slik har det blitt stadig flere interesserte, jeg skriver også oppgaver man ber om, bare man holder temaet innenfor biologi, og da helst de emnene som interesserer meg.

Det er både oppgaver for videregående og mellomfag.

Mest er det hyggelig for meg :)

Jeg tror dette kan bli en hobby.

Du er klar over at det du gjør er ulovlig og at du hjelper andre til å jukse?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...