Gå til innhold

Skjønner ikke hva som skjer

Anbefalte innlegg

Gjest ØsaLita
Skrevet

Har gledet meg lenge for å flytte langt vekk dit jeg opprinnelig er ifra, men nå når det nærmer seg kolspser livet mitt...skjønner ikke, jeg skal jo være glad nå:( har det forferdelig hver dag bare, svetter å er redd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ladytron
Skrevet

Det høres ikke greit ut, men det skal skje store endringer i livet, så det er vel gjerne naturlig reaksjon... Er det flyttingen som gjør at du er redd? Isåfall, hvorfor er du redd for den?

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Ja før skjønte jeg selv lite av hva som skjedde rundt meg.

Nå skjønner jeg det meste.

Kanskje må du bare tenke deg om, jeg syns det er rart at du gjør det du har tenkt er bra for deg og at det ikke fungerer, men da har du gjort dårlige vurderinger i forkant og nå må du så gjøre noen bedre, kanskje flytte tilbake hvis du hadde det bedre der du var før.

• 2 uker senere...
Gjest Meg meg meg
Skrevet

Det høres ikke greit ut, men det skal skje store endringer i livet, så det er vel gjerne naturlig reaksjon... Er det flyttingen som gjør at du er redd? Isåfall, hvorfor er du redd for den?

Fordi jeg ikke kan angre:) har ikke råd til å flytte igjen, og redd for at jeg og mannen ikke skal få det til..takk for svar..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...