Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg hos psykologen min. Vi hadde som vanlig en veldig fin samtale. Han utfordrer meg hele tiden så jeg må virkelig tenke. Jeg sa at jeg var lei meg og han spurte meg hvorfor. Jeg ante ikke! Men jeg begynte å prate rundt det og kom frem til at det kanskje er fordi jeg blir dominert av andre. I går var jeg hos en venninne som snakket hull i hodet på meg og nærmest kjeftet på meg. Jeg klarte bare å si ja og ha. Jeg var så sliten da jeg kom hjem!

I dag er det likedan. Jeg vil helst være for meg selv, skrive og ikke snakke. Jeg snakker allikevel fint med barna, men jeg sier ikke mye. De er vant til å ha en stille mor.

Jeg synes det er så vanskelig å ikke la meg dominere! Det ender med at jeg skygger unna andre mennesker. Skulle ønske jeg ble sint, men det blir jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Madelenemie
Skrevet

Hei!

Hold deg unna mennesker som gjør livet ditt vanskelig.

Det gjør jeg!

Mennesker skal være hyggelige, er de ikke det bør man finne på noe hyggelig for seg selv, feks gå på museum.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

En dag du har tid kan du skrive opp alle dine kjente, venner/venninner, familie, omgangsvenner osv

Deretter markerer du de du kjenner at det gjør deg godt å være sammen med. Deretter tenker du gjennom om det vil gjøre deg godt å øke denne kontakten.

Så finner du ut om det vi gjøre deg godt å redusere kontakten med de andre.

Skrevet

En dag du har tid kan du skrive opp alle dine kjente, venner/venninner, familie, omgangsvenner osv

Deretter markerer du de du kjenner at det gjør deg godt å være sammen med. Deretter tenker du gjennom om det vil gjøre deg godt å øke denne kontakten.

Så finner du ut om det vi gjøre deg godt å redusere kontakten med de andre.

Takk for svar.

Skrevet

Hei!

Hold deg unna mennesker som gjør livet ditt vanskelig.

Det gjør jeg!

Mennesker skal være hyggelige, er de ikke det bør man finne på noe hyggelig for seg selv, feks gå på museum.

Det er sant det du sier. Mennesker skal være hyggelige. Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...