Gå til innhold

smerter og psyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg har gjort noe galt nå siden jeg tok to? Uff!

Det kan vel fortsatt hende at fastlegen ringer selv om de har stengt kontoret. Hvis ikke, så kan du ringe ham i morgen tidlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det kan vel fortsatt hende at fastlegen ringer selv om de har stengt kontoret. Hvis ikke, så kan du ringe ham i morgen tidlig.

Jeg liker ikke å mase. Håper han ringer.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det går sikkert greit, men fortsett på samme dose i morgen.

Arrrg! Men hvis det går bra med to i dag gjør det vel det i morgen og?

Da kan jeg iallefall ta to om ettermiddagen og to om kvelden?

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Da er jeg jo oppe i 1600 og har en dag til 1800, begynte jo på sist lørdag. Det er vel grei opptrapping det?

Skrevet

Arrrg! Men hvis det går bra med to i dag gjør det vel det i morgen og?

Da kan jeg iallefall ta to om ettermiddagen og to om kvelden?

Ja, ta 1+2+2 i morgen også - ikke øk ytterligere allerede i morgen. Det kommer helt sikkert til å gå bra, men jeg mener man ikke skal gå i mot felleskatalogens anbefalinger uten at en lege har anbefalt det.

Har du prøvd å legge ispose på det området som er vondest? Det vil neppe hjelpe veldig mye - men is kan av og til gjøre at man blir mindre følsom - også når det er nevrogene smerter som er problemet.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Ja, ta 1+2+2 i morgen også - ikke øk ytterligere allerede i morgen. Det kommer helt sikkert til å gå bra, men jeg mener man ikke skal gå i mot felleskatalogens anbefalinger uten at en lege har anbefalt det.

Har du prøvd å legge ispose på det området som er vondest? Det vil neppe hjelpe veldig mye - men is kan av og til gjøre at man blir mindre følsom - også når det er nevrogene smerter som er problemet.

Takk, skal gjøre det :)

Har ikke prøvd med is men det skal jeg gjøre, har fryste grønnsaker.

Skrevet

Da er jeg jo oppe i 1600 og har en dag til 1800, begynte jo på sist lørdag. Det er vel grei opptrapping det?

Ja, du kan sikkert ta 2x3 på lørdag :-)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

To om morningen og mener du?

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det er det du mener, to om morningen og. Blir bare stressa når jeg ser tall ;)

Skrevet

Det er det du mener, to om morningen og. Blir bare stressa når jeg ser tall ;)

Ja, jeg mener at du da kan ta to tabletter av 300 mg styrke tre ganger om dagen :-)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Ja, jeg mener at du da kan ta to tabletter av 300 mg styrke tre ganger om dagen :-)

Takk! Da gjør jeg det :-)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Når en er desperat og full i smerter prøver en det meste.

Det forstår jeg godt :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...