Gå til innhold

hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest zarapija
Skrevet

hei jeg hadde mensen i uke 20 no.. men prøver og få barn sammen med mannen min.. no i di siste to dagene så har jeg hadd så vont rett over undelivet og i rygen over rompa har også vært kvalm i di to dagene. noen sier at jeg kan være gravid allerede no og kjene det men er lit usiker.. har et barn fra før på 5 år men jeg fant ikke ut at jeg var gravis før i 4mnd så er usiker kos det er nor jeg ikke viste det med den første.. ene puppen er velig øm men ikke den andre puppen min.. mvh L

Videoannonse
Annonse
Gjest zarapija
Skrevet

Ta graviditets test?

nei har ikke toret og gjort det enda er så redd om det e negativ eller ikke... kan det ver mulig at jeg er det og allerde kjene det no?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

nei har ikke toret og gjort det enda er så redd om det e negativ eller ikke... kan det ver mulig at jeg er det og allerde kjene det no?

Det er ingen mulighet for at brukerne her kan gi deg svar på om du er gravid eller ikke. Kanskje er du det, kanskje ikke. Du må ta en graviditetstest som Mrs.Q sier.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Mulig det. Ta mot til deg å ta en test :)

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Dette er da ikke psykiatri?

Gjest zarapija
Skrevet

Dette er da ikke psykiatri?

ja har no ikke psykiatri.. er bare en jente på 21 år som er lit skeptisk og trenger råd bare.

men skal til legen på tirsagen da får se va som skjer..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...