Gå til innhold

Er jeg stygg om jeg ikke bekrefter henne som fb

Anbefalte innlegg

Gjest føler meg stygg men
Skrevet

Jeg har alltid bekreftet alle som har sendt meg forespørsel på fb. De som har spurt har vært bekjente, gamle venner, naboer osv. Jeg synes det er normal høflighet å bekrefte. Jeg har ikke spurt så mange selv og de jeg har spurt har også bekreftet meg.

Nå er det ei som jeg kjenner dårlig som har spurt meg. Jeg har sett henne et par ganger og det føles litt unaturlig å ha ei som venn som jeg ikke har mer enn knapt hilst på. Er det jeg frekt om jeg ikke bekrefter henne? Bekrefter dere alle som spørr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekrefter overhodet ikke alle som spør og har slett ikke dårlig samvittighet. :o) Av og til er det helt ukjente som vil legge meg til, gjerne menn fra andre kanter av verden av en eller annen grunn (jeg har ikke noe godt profilbilde og er forholdsvis anonym), disse gir jeg bare blanke i. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg bekrefter alle jeg kjenner, men har avvist mange fra folk jeg ikke kjenner. Det har hendt jeg har spurt om jeg kjenner den som spør, da svarer de gjerne ikke, og det sier jo nok.

Det gjør meg lite å ha mer perifere som venn på FB, og skulle jeg mot formodning ønske å begrense noens tilgjengelighet til det jeg legger ut, er det jo bare å fikse dette i innstillinger.

Om noen jeg direkte mislikte sendte forespørsel, kan det nok hende jeg avviste. Husker forresten jeg en gang I min FB-barndom avviste en tidligere sjef, som jeg ikke hadde så godt forhold til.

Skrevet

Jeg bestemmer selv hvem jeg ønsker å ha som venn på Facebook, og synes overhodet ikke det er noe uhøflig å ikke bekrefte en venneforspørsel.. Tvert imot innprenter jeg min 14 åring at hun BARE må godta forespørsler fra folk hun kjenner, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke denne regelen også skulle gjelde oss voksne.

Jeg tar også en god opprydding i vennelista mi meg ujevne mellomrom, og sletter de vennene jeg sjelden eller aldri har noen kontakt med...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg bestemmer selv hvem jeg ønsker å ha som venn på Facebook, og synes overhodet ikke det er noe uhøflig å ikke bekrefte en venneforspørsel.. Tvert imot innprenter jeg min 14 åring at hun BARE må godta forespørsler fra folk hun kjenner, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke denne regelen også skulle gjelde oss voksne.

Jeg tar også en god opprydding i vennelista mi meg ujevne mellomrom, og sletter de vennene jeg sjelden eller aldri har noen kontakt med...

''Tvert imot innprenter jeg min 14 åring at hun BARE må godta forespørsler fra folk hun kjenner, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke denne regelen også skulle gjelde oss voksne.''

Ikke uenig, men det var jo ikke det som var problemstillingen her. Trådstarter kjente vedkommende.

Skrevet

''Tvert imot innprenter jeg min 14 åring at hun BARE må godta forespørsler fra folk hun kjenner, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke denne regelen også skulle gjelde oss voksne.''

Ikke uenig, men det var jo ikke det som var problemstillingen her. Trådstarter kjente vedkommende.

Beklager at jeg skrev litt for mye omkring mine tanker om venner på Facebook... jeg mente selvfølgelig bare å skrive:

"Du bestemmer selv hvem du ønsker å ha som venn på Facebook, og jeg synes ikke det er uhøflig å inne godta alle forespørsler".

trollemor;o)
Skrevet

Jeg har bekreftet forespørsler fra folk jeg ikke vet hvem er... de vet hvem jeg er... har angret og slettet de som venner. Det er verre!! Da er det bedre å ikke bekrefte.

Gjest Elextra
Skrevet

Beklager at jeg skrev litt for mye omkring mine tanker om venner på Facebook... jeg mente selvfølgelig bare å skrive:

"Du bestemmer selv hvem du ønsker å ha som venn på Facebook, og jeg synes ikke det er uhøflig å inne godta alle forespørsler".

Ikke noe å beklager akkurat, da :P

Gjest luftslott
Skrevet

Jeg bekrefter de jeg vil ha som venn og avviser de jeg ikke gidder å ha som venn, så enkelt er det:-)

Det er jo litt latterlig da, når jenter jeg har kjent i barndommen som slett ikke var noe hyggelige den gangen og ikke har vokst seg hyggeligere sender venneforespørsel nr 4 fordi de bare ikke skjønner at jeg har sletta de tre første med vilje;-)

Gjest Cinnamongirl
Skrevet

Jeg svarer ja til de jeg vet hvem er men legger de mer perifere på ei liste som ikke kan se så mye på profilen min

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...