Gå til innhold

Er jeg GAL? Nhd og andre

Anbefalte innlegg

Gjest Værsåsnilloghjelpmeg
Skrevet

Hei!

Fikk ikke sove i natt, sovnet klokken 6 og våknet igjen en time eller 2 senere.

Er trett, men får ikke sove.

Hører stemmer om natten og tror at andre leser tankene mine.

Legen tok vekk nesten alt av medisiner siden han mente jeg la på meg så mye av dem.

Han tok til og med vekk phenerganen som jeg sovnet av.. så nå får jeg ikke sove.

Nå har jeg bestemt meg for å skade meg selv, så jeg har begynt å røyke, jeg som sliter med astmaligngene symptomer.

Jeg vil kaste meg foran toget, tenker på det hver dag.

Og hvis jeg blir utskrevet her fra så har jeg ingen steder å gå til, havner på gata, blir uteligger og må klare meg selv.

Kanskje jeg blir narkoman?

For ingen gidder å hjelpe, ikke en gang helsepersonell.

Kanskje noen har operert inn en brikke i meg som styrer alt jeg gjør og sier.

Hvis jeg går på gata blir jeg sikkert drept, hvem vet?

Kanskje jeg ender opp som grønnsak på grunn av hukommelsessviktet mitt.

Hva skjer med meg?

Hva skjer hvis jeg blir utskrevet her fra? Må jeg klare meg selv? Trenger jeg ikke hjelp lenger?

Er det sant det som dere sier at jeg er psykotisk?

Hvilken diagnose har jeg da?

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
serenity777
Skrevet

Å ville være psykotisk når man sannsynligvis ikke er det, så tyder det vel litt på emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse? Min gjettning.

serenity777
Skrevet

GLemte å få med i mitt innlegg, att jeg mener dersom det skulle være slik att du ønsker å være psykotisk, jeg kjenner deg jo ikke. Men mye av det duskriver virker merkelig. Det tar mange år å bli psykiater, og vil nok tro de fleste er kompentente nok. Att de ikke tar så til de grader feil av deg.

Skrevet

Hva sier foreldrene dine til det som skjer? Du er jo fortsatt såpass ung at det er vanlig at foreldre bryr seg ganske mye.

Du spør oss om du er psykotisk, og det er det nok ingen av oss som kan svare sikkert på. Jeg tenker nok litt slik som serenity 777 skriver i denne tråden, men enten du er psykotisk eller ikke så virker du svært fortvilet og opprørt over hvordan livet ditt er.

Går det an å forsøke å få til en "ny start" på den institusjonen du er på. Kan du og kontaktpersonen din prøve å finne frem til noen konkrete tiltak som du synes kan være til hjelp for deg?

Gjest Kveldsvakta
Skrevet

Hva sier foreldrene dine til det som skjer? Du er jo fortsatt såpass ung at det er vanlig at foreldre bryr seg ganske mye.

Du spør oss om du er psykotisk, og det er det nok ingen av oss som kan svare sikkert på. Jeg tenker nok litt slik som serenity 777 skriver i denne tråden, men enten du er psykotisk eller ikke så virker du svært fortvilet og opprørt over hvordan livet ditt er.

Går det an å forsøke å få til en "ny start" på den institusjonen du er på. Kan du og kontaktpersonen din prøve å finne frem til noen konkrete tiltak som du synes kan være til hjelp for deg?

Hvordan kan du vite aldern til henne eller ham når h*n ikke skriver det i innleggene?

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Få deg en annen lege.Første pri må jo bli å overleve.Vekt er ikke relevant når man skal forsøke å overleve dette psyke livet.Høres ut som du har en akutt psykose.Har du ingen god lege,får du reise på legevakten og få resept på noe beroligende så du kan sove.

Jeg er feit og veier 150 kg.Hvis jeg klarer å bli frisk kan jeg heller ta tak i vekten senere.I mellomtiden spiser jeg lykkepiller og blodtrykksdempende.

Lykke til!

Skrevet

Hvordan kan du vite aldern til henne eller ham når h*n ikke skriver det i innleggene?

Fordi hun har skrevet ganske mange innlegg før og jeg har god hukommelse :-)

Gjest Kveldsvakta
Skrevet

Fordi hun har skrevet ganske mange innlegg før og jeg har god hukommelse :-)

Ingen av innleggene til hun/ham inneholder alder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...