Gå til innhold

Introvert / ekstrovert

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hva tror dere, er jeg introvert eller ekstrovert (basert på min aktivitet på DOL...)?

Jeg vet nemlig ikke selv (sliter i det hele tatt med selvinnsikt, så...).

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Helt klart introvert.

Hvorfor det?

Spør ikke for å kverulere, altså, men jeg skjønner jo ingenting av disse tingene...

Skrevet

Som Zlip så tenker jeg også introvert. Det er det inntrykket jeg har av deg gjennom disse årene her inne i alle fall. :o) Har inntrykk av at du holder deg mest for deg selv og ikke omgås andre så mye.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Som Zlip så tenker jeg også introvert. Det er det inntrykket jeg har av deg gjennom disse årene her inne i alle fall. :o) Har inntrykk av at du holder deg mest for deg selv og ikke omgås andre så mye.

Jeg får lese mer om dette. :-)

Jeg skjønner det ikke helt. Men takk for svar.

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg tenker også på deg som introvert, siden du foretrekker eget selskap framfor andres.

Skrevet

Hvorfor det?

Spør ikke for å kverulere, altså, men jeg skjønner jo ingenting av disse tingene...

Du funderer hele tiden på deg selv. :o)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du funderer hele tiden på deg selv. :o)

Sant nok... introspeksjon eller hva det heter på fagspråket, kanskje?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg tenker også på deg som introvert, siden du foretrekker eget selskap framfor andres.

Er ikke sikker på om jeg gjør det, da, men... hvem vet. Jeg tenkte jeg holdt meg for meg selv fordi jeg følte at folk ikke ville ha noe med meg å gjøre, jeg...

Skrevet

Du virker som et veldig fint menneske; introvert eller ekstrovert.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du virker som et veldig fint menneske; introvert eller ekstrovert.

Takk for det da. Lige måde! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...