Gå til innhold

Jeg visste det, dere gjorde det! Nhd og andre

Anbefalte innlegg

Gjest EnsomtrorpåGud
Skrevet

Nå har jeg faen meg fått nok.

Unnskyld meg, men alle sammen og han sinnsyke psykiateren har operert inn en brikke som styrer alt jeg gjør.

Det er derfor jeg oppfører meg så rart

Det er den som prater i hodet mitt og som snorker om natta.

Det er den som gjør at mennesker dukker opp fra intet.

Det er derfor noen har gjemt seg inne i leiligheten min.

Da trenger jeg ikke medisiner, for jeg har funnet ut at hva som er galt.. dere vil bare gjøre meg til en grønnsak dere...

Det er vel sant det at jeg ikke trenger medisiner.. for jeg er ikke psykotisk, eller?

Nå er det faen meg nok, nå orker jeg ikke mer.. nå slutter jeg på medisinene mine.. går nesten ikke på medisiner heller for legen mente jeg var blitt feit.. det stemmer sikkert det for jeg er i slekt med hvalen...Hva skal jeg gjøre? Gå å henge meg å håpe på at Gud henter meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...