Gå til innhold

syste in under gommen,nekta hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest lolisossa77
Skrevet

Heja dama på35 år var i sverige å fikk akutt ont i munn kom meg till privat tannlege å han ordna de,men han sa jag har en systa på høger sida vid nesan å att jag måtte kjøre noe med de omg har dåliga tenner fra førr å de e min lege inførstådd med,Men nu når jag ringer fastlegen,så kan dem ikke hjelpe meg før jag har en skuld på2500 så han vill ikke sende meg på øre nese hals før han har fått betalt,har sjelv dålig råd,å har faktiskt venta nu i6mån till dags datum på grund av att jag har gjel der,mår pytom har nu gått på nasorex/og neseril i 6mån nesan min e tett av massa blod klumpar,så om jag pillar meg i nesan så bynner jeg å blør,,Vad skall jeg gøre før jag har slett ikke råd till tannlege heller e ufør:/

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg tror jeg hadde tatt kontakt med Nav og hørt der om hva jeg skulle gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...