Gå til innhold

Se og Hør på psykiatri forum


Gjest Tante Rødgrønn

Anbefalte innlegg

Gjest Tante Rødgrønn

Er det virkelig lov for journalister å be om opplysninger på doktoronline under fullt navn og med tlf. nr.???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tonie

    4

  • Mandolaika

    3

  • Bookworm

    3

  • Lillemus

    2

Mest aktive i denne tråden

Hva skulle være problemet med det?

Det er ikke tillatt for privatpersoner å poste under full navn her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest InNeedOfCake

Det er ikke tillatt for privatpersoner å poste under full navn her inne.

Vet, men dette gjaldt tross alt ikke personen selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tante Rødgrønn

Fysjom. Jeg synes du skal kontakte politiet. Vi har tross at en regel mot sånt! En regel.

Hvorfor kommer du med spydigheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hvis journalister stiller spørsmål på Dr.Online er det da virkelig en fordel at de gjør det under fullt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest germinate

Hvis journalister stiller spørsmål på Dr.Online er det da virkelig en fordel at de gjør det under fullt navn.

Støttes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tante Rødgrønn

Hvis journalister stiller spørsmål på Dr.Online er det da virkelig en fordel at de gjør det under fullt navn.

Det er ikke tillatt å poste under fullt navn på doktoronline. Derfor synes jeg dette er underlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det er ikke tillatt å poste under fullt navn på doktoronline. Derfor synes jeg dette er underlig.

''Det er ikke tillatt å poste under fullt navn på doktoronline''

Det er vel av hensyn til den enkelte som spør.

Her spør en journalist på vegne av bladet, og angående en annen person. Da skulle det bare mangle at han spurte under fullt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er ikke tillatt å poste under fullt navn på doktoronline. Derfor synes jeg dette er underlig.

La WM og meg ta oss av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tante Rødgrønn

La WM og meg ta oss av dette.

Både du og VM burde svare på overfor meg og andre brukere hvorfor dette er greit når det er en regel at ingen poster under navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tante Rødgrønn

''Det er ikke tillatt å poste under fullt navn på doktoronline''

Det er vel av hensyn til den enkelte som spør.

Her spør en journalist på vegne av bladet, og angående en annen person. Da skulle det bare mangle at han spurte under fullt navn.

Jeg forstår argumentene dine, men synes likevel dette er rart og vil gjerne ha en forklaring på hvorfor dette er tillatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louis Cyphre

Både du og VM burde svare på overfor meg og andre brukere hvorfor dette er greit når det er en regel at ingen poster under navn.

Utrolig hvor kranglete du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Både du og VM burde svare på overfor meg og andre brukere hvorfor dette er greit når det er en regel at ingen poster under navn.

Det er vel mest for å beskytte brukerne at man har denne regelen. Journalister skriver under med navn kun fordi de er her i forbindelse med jobben, ikke når de skriver private ting som vi andre gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tante Rødgrønn

Det er vel mest for å beskytte brukerne at man har denne regelen. Journalister skriver under med navn kun fordi de er her i forbindelse med jobben, ikke når de skriver private ting som vi andre gjør.

Jeg ser det argumentet, men mener likevel at det er feil at journalister får lov å skrive på denne måten. Jeg vil gjerne vite hvem har unntak fra regelen om å skrive under fullt navn. Er det kun journalister, eller andre yrkesgrupper? Kan jeg skrive under fullt navn og reklamere for meg samtidig?

Denne tråden er en bra reklame for Se og Hør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår argumentene dine, men synes likevel dette er rart og vil gjerne ha en forklaring på hvorfor dette er tillatt.

Grunnen til at de ikke vil at vi skriver med fullt navn regner jeg med er at endel av det som skrives er av sensitiv art. Ting som normalt luftes med en lege eller annen ansatt som har taushetsplikt. Å legge ut slikt her er selvsagt ikke heldig. Det kan sikkert misbrukes hvis feil folk ser det, og det blir liggende her i lang tid, og vil være søkbart. Det blir noe annet når en journalist, som lager en sak om noe, og ikke skriver på vegne av seg selv, underskriver. Ser du ikke forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...