Gå til innhold

Se og Hør på psykiatri forum


Gjest Tante Rødgrønn

Anbefalte innlegg

Det har en reklameverdi. Jeg kunne trengt en reklame også;-)

Hvis det har noe særlig reklameverdi å legge ut navnet på den blekka - uten link eller noe annet - har vel du mangedoblet den reklameeffekten ved å starte denne krangletråden her?

Det er ikke rare reklameverdien i å skrive bladets navn på nettet. De fleste vet vel at det er et blad som heter det. Det må være med link eller logo eller en oppfordring til å kjøpe / lese noe, hvis etpar linjer på DOL skal ha noen reklameeffekt

synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tonie

    4

  • Mandolaika

    3

  • Bookworm

    3

  • Lillemus

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Jeg ser det argumentet, men mener likevel at det er feil at journalister får lov å skrive på denne måten. Jeg vil gjerne vite hvem har unntak fra regelen om å skrive under fullt navn. Er det kun journalister, eller andre yrkesgrupper? Kan jeg skrive under fullt navn og reklamere for meg samtidig?

Denne tråden er en bra reklame for Se og Hør.

Det er jo ikke reklamefritt her inne uansett, så jeg ser ikke problemet? Hvordan påvirker det oss brukere på en negativ måte f.eks.? Vi velger jo selv om vi vil være her, og faktisk er det en fordel at man ikke kan skrive under med fullt navn - da for egen beskyttelses skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det har en reklameverdi. Jeg kunne trengt en reklame også;-)

Jeg vet, jeg vet!!! Du jobber i Her og Nå!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tante Rødgrønn

''Hvem er eier av dol, og hvis det er et AS er du da en av hovedpartene?''

Egmont Hjemmet Mortensen, se helt nederst på siden.

Det er et as selskap, og hvem eier aksjene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tante Rødgrønn

Det er jo ikke reklamefritt her inne uansett, så jeg ser ikke problemet? Hvordan påvirker det oss brukere på en negativ måte f.eks.? Vi velger jo selv om vi vil være her, og faktisk er det en fordel at man ikke kan skrive under med fullt navn - da for egen beskyttelses skyld.

Reklamen på dol er ikke gratis, men vi skriver gratis som brukere. Det er en forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tante Rødgrønn

Hvis det har noe særlig reklameverdi å legge ut navnet på den blekka - uten link eller noe annet - har vel du mangedoblet den reklameeffekten ved å starte denne krangletråden her?

Det er ikke rare reklameverdien i å skrive bladets navn på nettet. De fleste vet vel at det er et blad som heter det. Det må være med link eller logo eller en oppfordring til å kjøpe / lese noe, hvis etpar linjer på DOL skal ha noen reklameeffekt

synes

Tenk, og jeg som jobber for Her og Hør;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det er et as selskap, og hvem eier aksjene?

NHD har antakelig kjøpt seg opp til majoritet i konsernet for å få kontroll over WM på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mokkamann

Reklamen på dol er ikke gratis, men vi skriver gratis som brukere. Det er en forskjell.

''Reklamen på dol er ikke gratis, men vi skriver gratis som brukere. Det er en forskjell.''

?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mokkamann

Det er et as selskap, og hvem eier aksjene?

''Det er et as selskap, og hvem eier aksjene?''

Regner med at NHD eier minst 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tante Rødgrønn

NHD har antakelig kjøpt seg opp til majoritet i konsernet for å få kontroll over WM på dol.

Kanskje til og med webmaster er gift med han, og webmaster2 er hans elsker/elskerinne;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tante Rødgrønn

''Reklamen på dol er ikke gratis, men vi skriver gratis som brukere. Det er en forskjell.''

?????????

Jeg trenger veldig en gratis reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Jeg ser det argumentet, men mener likevel at det er feil at journalister får lov å skrive på denne måten. Jeg vil gjerne vite hvem har unntak fra regelen om å skrive under fullt navn. Er det kun journalister, eller andre yrkesgrupper? Kan jeg skrive under fullt navn og reklamere for meg samtidig?

Denne tråden er en bra reklame for Se og Hør.

''Jeg ser det argumentet, men mener likevel at det er feil at journalister får lov å skrive på denne måten. Jeg vil gjerne vite hvem har unntak fra regelen om å skrive under fullt navn. Er det kun journalister, eller andre yrkesgrupper? ''

Modereringen av våre fora innebærer hele tiden skjønnsmessige vurderinger. Ikke alle vil være enige i våre vurderinger og slik vil det fortsatt bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Jeg ser det argumentet, men mener likevel at det er feil at journalister får lov å skrive på denne måten. Jeg vil gjerne vite hvem har unntak fra regelen om å skrive under fullt navn. Er det kun journalister, eller andre yrkesgrupper? Kan jeg skrive under fullt navn og reklamere for meg samtidig?

Denne tråden er en bra reklame for Se og Hør.

''Denne tråden er en bra reklame for Se og Hør.''

Jeg håper du tøyser. Det er ikke spesielt bra reklame for noen som helst slags publikasjon at de har ansatt "journalister" som søker kilder på nettforumer - attpåtil eid av konkurrenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tante Rødgrønn

''Denne tråden er en bra reklame for Se og Hør.''

Jeg håper du tøyser. Det er ikke spesielt bra reklame for noen som helst slags publikasjon at de har ansatt "journalister" som søker kilder på nettforumer - attpåtil eid av konkurrenten.

Helt alvorlig har jeg ikke vært i hele tråden, men jeg stussset litt på "journalist"tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...