Gå til innhold

Er dette mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Er det mulig at jeg i åresvis har lurt psykiatrien til å tro at jeg er syk? Uten selv å vite om at jeg har lurt dem?

Leser psykiatrirapportene om ABB, og merker at det er ganske "triggende"... det er ikke bare ABB som virker triggende, men slike monstre som det i det hele tatt... X-Files har jeg sett mye på, om og om igjen og, fordi det er fascinerende...

Altså det er ikke handlingenen som er triggende, på ingen måte! Men det å lese om psyken til slike monstre, det får meg til å tenke at jeg kanskje også er et monster...

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Dette har du skrevet mange tråder om det....;-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Dette har du skrevet mange tråder om det....;-)

Har jeg? :-O

Huffda... blir visst aldri klok på meg selv ang. det der...

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Har jeg? :-O

Huffda... blir visst aldri klok på meg selv ang. det der...

Ja, variasjoner over samme tema, om du har lurt psykiatrien har du skrevet masse om.

Gjest åskeland
Skrevet

Det er ikke sunt å gruble så mye...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er ikke sunt å gruble så mye...

Det som ikke er sunt (for meg) tror jeg er å lese om slike ting... det er jo noe jeg kan kontrollere, det kan jeg ikke med grublingen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...