Gå til innhold

Er det ettervirkninger?


Susi18

Anbefalte innlegg

Hei sann jeg er en jente på18 som ikke vet hva jeg skal gjøre. Kan plutselig få raseri anfall, og gå helt berserk og reagerer ikke før det er for sent.,det svartner liksom for meg Kan dette være såkalte ettervirkniger etter overgrep? Ble utsatt for incest av pappa fra jeg var 1til jeg ble 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Susi!

Du sier ikke noe om hvordan du har det sånn ellers i livet? Trives du på skolen? Bor du hjemme? Hva slags kontakt har du med faren din? Har du kjæreste? Det kan være mange små ting som tilsammen gjør at du blir så utrolig sint - og i bunnen ligger misbruket du forteller om, som kanskje ikke har fått hjelp til å bearbeide?

Hva med å snakke med de på SMI om dette? Eller helsesøster? Eller fastlegen din?

Skriv gjerne mer her - det er kanskje noen her som har gode råd og vink fra egne erfaringer!

Vennlig hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Susi!

Du sier ikke noe om hvordan du har det sånn ellers i livet? Trives du på skolen? Bor du hjemme? Hva slags kontakt har du med faren din? Har du kjæreste? Det kan være mange små ting som tilsammen gjør at du blir så utrolig sint - og i bunnen ligger misbruket du forteller om, som kanskje ikke har fått hjelp til å bearbeide?

Hva med å snakke med de på SMI om dette? Eller helsesøster? Eller fastlegen din?

Skriv gjerne mer her - det er kanskje noen her som har gode råd og vink fra egne erfaringer!

Vennlig hilsen Grete :-)

Heisann Dixi.

På skolen går det sånn passe,har mange gode venner så problemet ligger ikke der.Bor hjemme selv om ønsket om å bo et annet sted er stort,men har ikke økonomi til dettet. Kjærste har jeg ikke får panikk når gutter kommer for nærme, kan flørte og sånn med takler ikke forhold (desverre). Kontakter ikke SMI fordi mamman min var ansatt der i 3 år så alle der kjenner meg for godt så å skulle prate med de blir for vanskelig noe jeg syns er veldig kjipt.SMi arrangere sommerleirer hvert år noe jeg ønsker å delta på,med dette kommer i konflikt med det faktum at alle har kjent meg siden jeg var en liten jente og var med på leirene når de hadde det tilbudet at man kunne ha med seg barma sine,noe man ikke kan lenger. Har gått i terapi siden 5 års alderen,men låser meg helt når folk skal begynne å analysere følelsene mine. Går fortsatt i terapi men ser ikke lyset i andre enden av tunnelen. Er det noen som kjenner seg igjen i situasjonen min så vær så snill å kontakt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...