Gå til innhold

Noen med erfaring med Cipralex?

Anbefalte innlegg

Gjest baremeg32
Skrevet

Starta på den i dag.

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest forskjellig virkning
Skrevet

Ja, at det nytter lite å spørre om andres erfaringer fordi alt er så individuelt når det kommer til slike typer medisiner :) Man må bare teste og se hvordan det funker på en selv.

Gjest cipralexa
Skrevet

Jeg har 5 års erfaring med Cipralex. God erfaring vil jeg si. Symptomene ble litt forverret i starten (depresjon) og jeg fikk i tillegg litt angst. Men etter 3-4 uker hadde jeg god effekt. Jeg bruker 20 mg hver kveld å det har jeg tenkt å fortsette med så lenge jeg lever.

Gjest baremeg32
Skrevet

Jeg har 5 års erfaring med Cipralex. God erfaring vil jeg si. Symptomene ble litt forverret i starten (depresjon) og jeg fikk i tillegg litt angst. Men etter 3-4 uker hadde jeg god effekt. Jeg bruker 20 mg hver kveld å det har jeg tenkt å fortsette med så lenge jeg lever.

Høres bra ut. Startet i dag og har allerede blitt litt svimmel og småuggen, men vet ikke om dette bare er innbildning. Jeg har fått beskjed om å ta på morgenen.

Gjest cipralexa
Skrevet

Høres bra ut. Startet i dag og har allerede blitt litt svimmel og småuggen, men vet ikke om dette bare er innbildning. Jeg har fått beskjed om å ta på morgenen.

Hvorfor skulle du ta på morgenen? Jeg har i grunnen hørt tidligere at slik skulle tas på morgenen, men fikk aldri høre hvorfor. Selv har jeg alltid tatt på kvelden.

Gjest baremeg32
Skrevet

Hvorfor skulle du ta på morgenen? Jeg har i grunnen hørt tidligere at slik skulle tas på morgenen, men fikk aldri høre hvorfor. Selv har jeg alltid tatt på kvelden.

Det vet jeg ikke..

Gjest forskjellig virkning
Skrevet

Medisin man blir trøtt av kan være lurt å ta på kvelden, og medisin man kan få innsovningsvansker av kan være lurt å ta på morgenen. Mest sannsynlig derfor.

Gjest ingelill
Skrevet

Det er for å unngå innsovningsproblemer om kvelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...