Gå til innhold

Jannie Engelstad Snoek

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg ser hun er medlem av kommisjonen.

Hun er således et svært viktig menneske også tok hun seg tid til en times samtale med meg, det var hun som bekreftet min mors diagnose. Jeg kom tilfeldig over dette nå da jeg skulle finne Malt sin mailadresse, jeg skal sende han min barnejournal da har han enda en bekreftelse på at har jeg asperger syndrom har nok sannsynlig ABB det også.

Vi har jo identiske beskrivelser av oss selv, ja selv om han har drept mange og jeg aldri kunne drept et menneske.

Jeg hadde neppe klart å drepe noen heller, jeg syns fort synd på andre dvs jeg får vondt i hjertet hvis noen gråter triste tårer.

Jeg syns den Malt virket som en hyggelig mann, han sa ord som traff meg i hjertet. Men jeg hørte ikke alle da jeg satte på TV for sent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''jeg skal sende han min barnejournal da har han enda en bekreftelse på at har jeg asperger syndrom har nok sannsynlig ABB det også.

''

Din barnejournal øker ikke sannsynligheten for at ABB har Asperger. Mange observerte barn kunne bli beskrevet slik på det tidspunktet han ble observert på SSBU (?), og langt fra alle har Asperger.

Madelenemie
Skrevet

''jeg skal sende han min barnejournal da har han enda en bekreftelse på at har jeg asperger syndrom har nok sannsynlig ABB det også.

''

Din barnejournal øker ikke sannsynligheten for at ABB har Asperger. Mange observerte barn kunne bli beskrevet slik på det tidspunktet han ble observert på SSBU (?), og langt fra alle har Asperger.

Hei!

Takk.

Da gjør jeg ikke det.

Det var akkurat SSBU.

Men jeg skriver til han :)

Jeg er egentlig glad jeg slipper sende min barnejournal for leser man den skulle man tro jeg var djevelen selv, jeg ble lei meg, men nå tenker jeg at dette med min hensynsløshet kan ha blitt misforstått og feiltolket, jeg vet jo ikke at andre mennesker blir lei seg for noe jeg sier... men de trodde vist jeg likte å plage andre, i vertfall er det min egen konklusjon.

Jeg forstår meg bare ikke på mennesker og før var det enda verre enn i dag.

Madelenemie
Skrevet

''

Hei!

når jeg blir ferdig med min krypdyrside, blir du med på den?

Du virker som et okey mernneske. Selv om jeg nå er opprørt fordi barnehabiliteringen mener en masse som jeg ikke skjønner meg på og som jeg ikke kan gjøre noe med, jeg håper min fastlege kan hjelpe meg. Jeg er sliten, derfor drar jeg nå ut i skogen.

Skrevet

Hei!

når jeg blir ferdig med min krypdyrside, blir du med på den?

Du virker som et okey mernneske. Selv om jeg nå er opprørt fordi barnehabiliteringen mener en masse som jeg ikke skjønner meg på og som jeg ikke kan gjøre noe med, jeg håper min fastlege kan hjelpe meg. Jeg er sliten, derfor drar jeg nå ut i skogen.

Jeg kan ingen ting om krypdyr, men vil gjerne se siden din. Kan du legge ut link til den, eller identifiserer du deg med navn da?

Madelenemie
Skrevet

Jeg kan ingen ting om krypdyr, men vil gjerne se siden din. Kan du legge ut link til den, eller identifiserer du deg med navn da?

Hei!

Det gjør ikke noe :)

Jeg er meg alle steder :) klarer ikke være to :)

Da legger jeg ut link i sommer.

Jeg ønsker egentlig å bygge en hel side med aktiviteter for familier, leksehjelp til barn, nysjerrgper og oppdager, og mye mer :)

Men jeg trenger noen med meg, kanskje har jeg en, men han er så sær at han vil helst jobbe alene, litt som meg med andre ord, så får seg hva det blir med han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...