Gå til innhold

Når noen tror en lyver, manipulerer osv..

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Det er så vondt for meg når noen tror jeg lyver, har andre grunner eller baktanker enn jeg har, tror jeg manipulerer osv. Jeg vet ikke hvorfor jeg reagerer så sterkt på akkurat det. Jeg blir bitter, jeg tar avstand, og jeg veier mine ord. Jeg blir dypt såret, og det tar meg lang tid å komme over det.

Er det noen andre som har det slik, og hva gjør dere med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Det er så vondt for meg når noen tror jeg lyver, har andre grunner eller baktanker enn jeg har, tror jeg manipulerer osv. ''

Er dette noe som skjer deg til stadighet? Hva er i såfall bakgrunnen for at noen forteller deg at du lyver, har baktanker eller manipulerer? Hva er det du gjør?

Gjest germinate
Skrevet

Det er alltid vondt å bli dømt av folk som bare tar feil av deg. Spesielt irriterende når man vet de tar feil. Det gjør noe med selvbildet ditt, i hvert fall for min del, kanskje for deg også? Har ingen spesielle gode råd, men det er stort sett alltid bra å snakke med noen som du vet tror deg, slik at du føler deg forstått av noen i hvert fall :)

Jeg skjønner hva du mener :-)

Gjest germinate
Skrevet

''Det er så vondt for meg når noen tror jeg lyver, har andre grunner eller baktanker enn jeg har, tror jeg manipulerer osv. ''

Er dette noe som skjer deg til stadighet? Hva er i såfall bakgrunnen for at noen forteller deg at du lyver, har baktanker eller manipulerer? Hva er det du gjør?

Nei, det skjer ikke ofte. Men når det skjer, så gjør det jæ**** vondt.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Kanskje du sier litt for mye noen ganger isteden for å tie?

Gjest germinate
Skrevet

Det er alltid vondt å bli dømt av folk som bare tar feil av deg. Spesielt irriterende når man vet de tar feil. Det gjør noe med selvbildet ditt, i hvert fall for min del, kanskje for deg også? Har ingen spesielle gode råd, men det er stort sett alltid bra å snakke med noen som du vet tror deg, slik at du føler deg forstått av noen i hvert fall :)

Er det sånn for deg også, at det tar lang tid før du kommer over det (hvis du i hele tatt kommer over det), trekker deg tilbake og blir utrygg på andre?

Gjest sangsol
Skrevet

Det var en som anklaget meg for den slags. De første par-tre årene trodde jeg på vedkommende, og forsøkte på alle måter å veie ordene ennå mer.

Etter hvert innså jeg at h*n var den ENESTE som anklaget meg for den slags. Innså etter hvert at uansett hva jeg sa, så tolket h*n det i verste mening. Det ble helt håpløst og enormt energi-krevende.

Jeg valgte kutte vedkommende ut. Så nå er det ingen som anklager meg for lyving, manipulering osv. :-)

Skrevet

Nei, det skjer ikke ofte. Men når det skjer, så gjør det jæ**** vondt.

I hvilke sammenhenger skjer det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...