Gå til innhold

Hva kan skje? NHD og andre

Anbefalte innlegg

Gjest Utenmatogdrikkedugerjeg
Skrevet

Jeg har fått det for meg at jeg er forgiftet så jeg har sluttet å spise å drikke.

Jeg ble kalt feit og da fikk jeg det for meg at dem forgiftet maten min med et stoff som gjør at jeg legger på meg.

Når jeg drikker til medisinen spyr jeg det opp igjen.

Folk leser tankene mine osv..

Blodet har blitt forgiftet etter jeg kuttet meg selv og derfor så sliter jeg med hukommelsestap.

Når jeg har gått lenge nok uten mat og veske, kan de da tvangsfore meg?

Hvor lenge vil det da gå? som sagt så er jeg overvektig, men jeg får ikke i meg mat og veske.

Jeg spyr det lille jeg får i meg rett opp igjen.

Kan jeg dø hvis det fortsetter slik? Eller griper folk inn før det skjer?

Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Kan jeg dø hvis det fortsetter slik?''

Hva tror du selv da?

Hva ønsker du å oppnå med disse spørsmålene?

Mener ikke noe kritisk med dette - jeg mener bare du bør tenke over dette.

Nøtteskall
Skrevet

Fortsetter du slik blir du innlagt - forhåpentlig vis. Du er psykotisk.

Jeg var også redd for å drikke og spise. Kjenner meg veldig igjen. Jeg hamstret vannflasker og spiste kattemat :) til jeg omsider ble innlagt. Etter noen uker begynte jeg å spise normalt igjen og frykten forsvant. Nå har jeg ingen slike tanker noe mer.

Våg å spør om hjelp, slik kan du ikke ha det. Du kommer til å få det normale livet ditt tilbake igjen.

Skrevet

Svarene på dine spørsmål vil delvis avhenge av hvor syk du er. Foreløpig virker det ut i fra dine innlegg som om du og institusjonen du behandles på, ikke er enige om diagnosen. Hva sier de? Hva mener de er den rette betegnelsen på de problemene du har?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...