Gå til innhold

"Depresjonsanfall"

Anbefalte innlegg

Gjest Dina86
Skrevet

Jeg har i det siste(kanskje siden påske) hatt mye hyppigere "depresjonsanfall",vet ikke hva annet jeg kan kalle det. Formen kan være bra og jeg er i godt humør, men så plutselig og uten noen åpenbar grunn går det rett ned. Syns livet ikke er verdt å leve,kaster opp med vilje(føles godt i øyeblikket å "tømme seg") og får lyst til å kutte meg(drev med selvskading for flere år siden,har greid å holde meg nå). Jeg gråter og vil bare bort fra alt som skjer og alle tankene. Dette pleier ikke å vare mer enn tre-fire timer på det meste, så går det gradvis over. Disse anfallene kommer vanligvis når jeg er alene eller sammen med noen jeg kjenner veldig godt(heldigvis).

Har lyst til å begynne hos psykolog igjen. Forrige gang jeg gikk er mange år siden, det eneste hun snakket om var hvordan jeg hadde hatt det siden sist. Nå vil jeg gjerne bli kvitt disse anfallene, så ville spørre her først hvor stor dere tror muligheten er for det?

Går på 300mg Lamictal hvis det har noe å si.

M.v.h.

Skrevet

Du skriver mye som kan minne om EUPF, er dette din hoved-diagnose?

Gjest Dina86
Skrevet

Du skriver mye som kan minne om EUPF, er dette din hoved-diagnose?

Nei,jeg har AD/HD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...