Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå ringt akuttpsykitatrien i min bydel. Hun jeg snakket med kjente meg godt. Sist jeg ringte var da jeg hadde kuttet meg. Flaut. Dessuten har jeg vært innom dem ved andre anledninger. Gått tur i skogen med en dame på hver min side (som om de var redd for at jeg skulle henge meg i det nærmeste tre ( noe jeg også hadde lyst til ))Men denne gangen gjaldt det alkohol. Nå skal jeg komme til bunns i dette her, men veien går ikke via AA; det blir for religiøst for meg.

Jeg skal ringe dem i morgen tidlig og høre om det er noen tilbud til meg i den bydelen jeg bor i. Jeg gir meg ikke! Det er håp for meg også. Jeg er også verdt noe selv om jeg har et drikkeproblem. Jeg fortjener også et godt liv. Hun på akutten snakket til meg som om jeg var et vanlig menneske. Og det er det jeg er. Alkohol eller ikke alkohol. Men jeg vil bekjempe og vinne over denne djevelen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er så sterk:-)

Tusen, tusen takk! Jeg føler meg så mislykket! Hvordan skal JEG klare noe som helst? Men jeg gir meg søren ikke!

Gjest luftslott
Skrevet

Tusen, tusen takk! Jeg føler meg så mislykket! Hvordan skal JEG klare noe som helst? Men jeg gir meg søren ikke!

Mislykket? Du som møter demonene dine head on, kjemper deg opp og frem og ikke gir opp pga små tilbakefall er så langt fra mislykket som noen kan være! Du er sterk og klok, du er en kjemperessurs og jeg syns det er på tide du ser det selv;-)

Jeg vet du klarer det her, selv om veien kan være kronglete til tider så vet jeg du kommer til å komme frem som en hel og avhengighetsfri kvinne:-)

Så det så;-)

Skrevet

Mislykket? Du som møter demonene dine head on, kjemper deg opp og frem og ikke gir opp pga små tilbakefall er så langt fra mislykket som noen kan være! Du er sterk og klok, du er en kjemperessurs og jeg syns det er på tide du ser det selv;-)

Jeg vet du klarer det her, selv om veien kan være kronglete til tider så vet jeg du kommer til å komme frem som en hel og avhengighetsfri kvinne:-)

Så det så;-)

Nå begynner jeg nesten å gråte. For et nydelig svar! Det skal jeg skrive ut og ha et sted slik at jeg kan se på det når det trengs.

Skrevet

Nå begynner jeg nesten å gråte. For et nydelig svar! Det skal jeg skrive ut og ha et sted slik at jeg kan se på det når det trengs.

Nå har jeg gjort avtale med akuttpsykiatrien om at de kommer til meg på torsdag. Hun jeg snakket med nevnte rusklinikken i min bydel. Kanskje jeg nå har funnet noe som passer for meg?

Gjest fruitcake
Skrevet

Du er selvsagt like mye verdt som ethvert annet menneske. Og du er vel viktigere enn de fleste andre i ditt liv. ;) Det er bra at du står på for deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...