Gå til innhold

Flaut, flaut, flaut...

Anbefalte innlegg

Gjest or just crazy?
Skrevet

Har mest lyst å flytte til en annen kant av landet. Jeg var litt vel frelst for noen uker siden.... ringte advokater, folk på stortinget, kjendiser og journalister fordi jeg hadde fått en åpenbaring jeg måtte fortelle om.... I tillegg delte jeg ut 30.000 kroner her og der... Noen har tilbakeført uten at jeg har spurt om det... Å jeg fikk alle på jobb og andre til å gråte da jeg åpnet kjeften eller holdt rundt dem...

Var veldig mye merkelig som skjedde.... så jeg ble ganske "høy". Nå har jeg fått det for meg at det er jeg som skal skrive den moderne utgavs av bibelen.... Men for å være helt sikker på at det er jeg som er utvalgt, må jeg vinne førstepremien i Lotto først...

Om jeg vinner innen en måned. Er jeg utvalgt til å berette om åpenbaringen min da? Eller er det fortsatt tilfeldig alt som skjedde fornoen uker siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er manisk. Og ikke så rent lite heller høres det ut for. Søk hjelp.

Skrevet

Medisiner. Du trenger medisiner, før du ødelegger livet ditt. Snakk med legen fort som f. Lillemus har rett, du er manisk. Skaff hjelp.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Enig med de andre her, du er manisk. Ring legen.

Skrevet

Det som er trist med manier, er nettopp det at folk ofte vil slite voldsomt i etterkant som følge av ting de har gjort under den maniske fasen.

Har forøvrig hørt relativt mange snakke om at de hadde forestillinger om at de var en utvalgt "frelser" under en mani/psykose.

Hvis du ikke allerede har kontaktet din lege/behandler, så bør du selvfølgelig dette.

Gjest or just crazy?
Skrevet

Det som er trist med manier, er nettopp det at folk ofte vil slite voldsomt i etterkant som følge av ting de har gjort under den maniske fasen.

Har forøvrig hørt relativt mange snakke om at de hadde forestillinger om at de var en utvalgt "frelser" under en mani/psykose.

Hvis du ikke allerede har kontaktet din lege/behandler, så bør du selvfølgelig dette.

Manisk selv om jeg sover mye, spiser, snakker rolig, kan ligge å se på tv i timesvis, går på fjellturer og besøker venner? På den andre siden har jeg brukt vannvittig med penger siste ukene.... med den tanken at jeg kommer til å bli rik snart...Kanskje jeg er minimanisk? Brukte lamictal en gang, men fikk så mye utslett og hevelser i ansiktet at jeg måtte slutte...

Skrevet

Manisk selv om jeg sover mye, spiser, snakker rolig, kan ligge å se på tv i timesvis, går på fjellturer og besøker venner? På den andre siden har jeg brukt vannvittig med penger siste ukene.... med den tanken at jeg kommer til å bli rik snart...Kanskje jeg er minimanisk? Brukte lamictal en gang, men fikk så mye utslett og hevelser i ansiktet at jeg måtte slutte...

Det er ikke noe å sitte her og spekulere på. Gå til lege!

Gjest or just crazy
Skrevet

Hva gjør en om en er manisk da? Har vært i kontakt med leger og diverse som maste om at jeg var psykotisk og at jeg måtte ta serequel. Men jeg bare lo av det og tok ingen medisiner.... fastlegen var også hjemme med meg, men da var jeg på besøk med venninner.... og han ringte ikke på forhånd...

Skrevet

Hva gjør en om en er manisk da? Har vært i kontakt med leger og diverse som maste om at jeg var psykotisk og at jeg måtte ta serequel. Men jeg bare lo av det og tok ingen medisiner.... fastlegen var også hjemme med meg, men da var jeg på besøk med venninner.... og han ringte ikke på forhånd...

''Hva gjør en om en er manisk da?''

Man tar ekstra medisiner slik at man lander før man har rukket å dumme seg ut fullstendig i forhold til altfor mange.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...