Gå til innhold

Drittblad på venteværelset...( Bagatell?)

Anbefalte innlegg

Gjest sur nedbør
Skrevet

På venteværselet til psykiateren min ligger kun ett ukeblad: Se og hør..! I mine øyne er dette et drittblad og jeg tar det som en fornærmelse å finne et slikt blad der..

Overreagerer jeg?

Videoannonse
Annonse
Gjest ja - det synes jeg ja
Skrevet

Ja - jeg synes det.

Ettersom du reagerer på dette og vet om dette er det jo bare å ta med seg eget lesestoff?

Gjest snurrepip
Skrevet

Bagatell. Tja. Uansett hadde jeg meldt min forundring over dette. Sannsynligvis er det andre pasienter som undrer og småirriterer seg over det svært begrensede utvalget.

Skrevet

''I mine øyne er dette et drittblad og jeg tar det som en fornærmelse å finne et slikt blad der..

Overreagerer jeg?''

Ja, ikke bare overreagerer du, jeg tviler på at dette bladet er spesielt rettet mot DEG også.

Smaken er som baken, ta med deg eget lesestoff. :) Mange synes sikkert at Se & Hør er passe hjernedød tidtrøyte før en psykologtime.

Bella Dotte
Skrevet

Det er dritkjedelig utvalg der jeg går også. Det burde vært en liten bokhylle på venteværelset hvor alle kunne tatt med hjemmefra og satt igjen bøker som man hadde lyst til å lese selv/dele med andre.

Skrevet

Overreagerer? Jeg ser egentlig ingen reaksjon, bare et mening. En mening som jeg forøvrig er enig med deg i, selv om jeg riktignok ikke tar det som noen fornærmelse mot MEG at det ligger der. Selv har jeg oftest med meg egen bok i veska, så jeg leser denne når jeg ender opp i situasjoner hvor jeg må vente...

Gjest sur nedbør
Skrevet

Det er dritkjedelig utvalg der jeg går også. Det burde vært en liten bokhylle på venteværelset hvor alle kunne tatt med hjemmefra og satt igjen bøker som man hadde lyst til å lese selv/dele med andre.

Ja ikke sant.. Kunne aldri falt meg inn å sette meg ned å lese se og hør før jeg skal inn på time.. ( Nei jeg tror ikke jeg er bedre enn andre) men jeg synes det er et så utrolig drittblad..

Gjest sur nedbør
Skrevet

Overreagerer? Jeg ser egentlig ingen reaksjon, bare et mening. En mening som jeg forøvrig er enig med deg i, selv om jeg riktignok ikke tar det som noen fornærmelse mot MEG at det ligger der. Selv har jeg oftest med meg egen bok i veska, så jeg leser denne når jeg ender opp i situasjoner hvor jeg må vente...

:-) Skal ta med meg annet lesestoff selv heretter..

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nei, jeg syns du burde ta opp dette med Kontrollkommisjonen.

Gjest sur nedbør
Skrevet

;-)

Gjest sur nedbør
Skrevet

Det er ikke bare du som er opptatt av bagateller vet du..

Gjest sur nedbør
Skrevet

Bagatell. Tja. Uansett hadde jeg meldt min forundring over dette. Sannsynligvis er det andre pasienter som undrer og småirriterer seg over det svært begrensede utvalget.

Tror også det..

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Da jeg gikk der hadde de bladet astronomi, kanskje det var min psykiater som var så lur, ja for hun bemerket at jeg hadde glede av det så det ut som en gang.

Du kan spørre hvorfor de har sluttet å abonnere på det.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er ikke bare du som er opptatt av bagateller vet du..

Hvilke bagateller er jeg opptatt av?

Gjest sur nedbør
Skrevet

Hvilke bagateller er jeg opptatt av?

Foreslår du skriver et nytt innlegg om det ;-)

Skrevet

Foreslår du skriver et nytt innlegg om det ;-)

''Foreslår du skriver et nytt innlegg om det ;-)''

Hehe, det sa vel egentlig alt. :P

marlenexxx27
Skrevet

Ja, Se og Hør er et drittblad, den er grei.

Men at du tar det som en FORNÆRMELSE at bladet ligger der på venteværelset, ja, da tenker man jo at du er en person som er tander og selvhenførende ut over det som er vanlig.

Gjest sur nedbør
Skrevet

Ja, Se og Hør er et drittblad, den er grei.

Men at du tar det som en FORNÆRMELSE at bladet ligger der på venteværelset, ja, da tenker man jo at du er en person som er tander og selvhenførende ut over det som er vanlig.

Det med fornærmelse var litt overdrevent da.. ;-)

Gjest Kayia
Skrevet

Ja etter min mening er det en sterk overreaksjon om man tar et blad på en annen persons venterom som en fornærmelse mot seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...