Gå til innhold

Bivirkninger Lamictal

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hva er sjansen for at en hvilken som helst pasient ikke får merkbare bivirkninger av Lamictal?

Videoannonse
Annonse
Gjest typical
Skrevet

Interessant spørsmål! For å komme frem til et knakande godt og vitenskapelig tall, må vi gå vitenskapelig tilverks. Etter å ha gnikket litt på min akustiske glasskule og tittet intenst på den med mitt glassøye, kommer det frem et tall, og det tallet er visst et knakande kjekt 100-tall! Og mitt andre vitenskapelige instrument, terningkastet, gav 6. Rasjonell som jeg er, legger jeg sammen tallene, og trekker fra en liten usikkerhetsmargin på 1 (litt usikker her), og kommer da frem til 105. Litt usikker på om vi må derivere her, men jeg har jo allerede tatt høyde for evt. usikkerhet, og lar derfor tallet være som det er. Noe sånt. Voila!

Om du vil ha et ENDA MER vitenskapelig resultat, må nok NHD ta en titt i sin glasskule.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Interessant spørsmål! For å komme frem til et knakande godt og vitenskapelig tall, må vi gå vitenskapelig tilverks. Etter å ha gnikket litt på min akustiske glasskule og tittet intenst på den med mitt glassøye, kommer det frem et tall, og det tallet er visst et knakande kjekt 100-tall! Og mitt andre vitenskapelige instrument, terningkastet, gav 6. Rasjonell som jeg er, legger jeg sammen tallene, og trekker fra en liten usikkerhetsmargin på 1 (litt usikker her), og kommer da frem til 105. Litt usikker på om vi må derivere her, men jeg har jo allerede tatt høyde for evt. usikkerhet, og lar derfor tallet være som det er. Noe sånt. Voila!

Om du vil ha et ENDA MER vitenskapelig resultat, må nok NHD ta en titt i sin glasskule.

??? Hva mener du?

Gjest typical
Skrevet

??? Hva mener du?

Ikke noe vondt ment. En kombinasjon av et uttrykk for min spontane, psyke humor + dårlige impulskontroll. Sekundært en måte å uttrykke at jeg ikke vet, men at NHD kanskje kan gi deg et godt svar, selv om jeg tviler på det :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...