Gå til innhold

Trøtt av all negativiteten på forumet

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja... det er jeg.

Føler at dere har snudd ryggen til meg.

Videoannonse
Annonse
Bella Dotte
Skrevet

Da får du se å bringe inn litt lys og varme, da vel!

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Hvem er det som er negative da? Er det andres negative innlegg du er trøtt av?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvem er det som er negative da? Er det andres negative innlegg du er trøtt av?

Ja!

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Ja!

Så det irriterer deg at andre klager?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Så det irriterer deg at andre klager?

Nei, det gjør meg ingenting, men folk svarer meg så negativt.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Å sånn og forstå. Prøv deg på noen positive innlegg og se hva slags svar du får da.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Å sånn og forstå. Prøv deg på noen positive innlegg og se hva slags svar du får da.

Gjør jeg ikke det? Det er som dere bevisst forsøker å bryte meg ned, jo!

serenity777
Skrevet

Hmm, jeg opplever att du får utrolig masse støtte her, og att folk faktisk svarer på postene dine. Noe surmuling må du tåle, etter 1000 likelydende poster. Offerrollen kler dårlig de som har fått oppmerksomhet så mye. Min mening da.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Gjør jeg ikke det? Det er som dere bevisst forsøker å bryte meg ned, jo!

Det gjør du best selv.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hmm, jeg opplever att du får utrolig masse støtte her, og att folk faktisk svarer på postene dine. Noe surmuling må du tåle, etter 1000 likelydende poster. Offerrollen kler dårlig de som har fått oppmerksomhet så mye. Min mening da.

Er vel noe sant i det.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Er vel noe sant i det.

Det finnes ikke flere råd og og gi deg og det føles lite meningsfullt og gi deg råd, så jeg har ihvertfall sluttet med det. Som oftest hopper jeg over innleggene dine nå. Jeg tror du skjønner hvorfor.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det finnes ikke flere råd og og gi deg og det føles lite meningsfullt og gi deg råd, så jeg har ihvertfall sluttet med det. Som oftest hopper jeg over innleggene dine nå. Jeg tror du skjønner hvorfor.

Ja, skjønner det godt jeg.

Men hva skal jeg gjøre da da? :-P

Skrevet

''Føler at dere har snudd ryggen til meg.''

En del av oss er lei og har ikke lyst å være deltagere i ditt selvdestruktive prosjekt. Bruken din av dol er for tiden ganske så destruktiv.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Føler at dere har snudd ryggen til meg.''

En del av oss er lei og har ikke lyst å være deltagere i ditt selvdestruktive prosjekt. Bruken din av dol er for tiden ganske så destruktiv.

Jeg har begynt å registrere det jeg og, det at bruker er negativt ja.

Gjest nycopro
Skrevet

Jeg har begynt å registrere det jeg og, det at bruker er negativt ja.

Da er det vel bare en ting å gjøre da? Logge av litt og fokusere på andre ting! Du greier deg utmerket fint uten å skrive mange nye innlegg her hver dag :) Da blir andre mindre lei og, og vil heller assosiere deg med konstruktivitet.

Skrevet

''Nei, det gjør meg ingenting, men folk svarer meg så negativt.''

Tenk litt over hvordan du selv svarer her inne da.

De gangene du spør om råd og får flere så er du selv negativ til dem alle og kommer med alskens svada-unnskyldninger for at du ikke kan gjøre noe av det som blir foreslått.

De gangene du kommer met et skikkelig svar (f.eks. ofte i matte-spørsmål) og noen roser deg og sier at dette kan du jo! så er du negativ til det også.

Du må så litt positivitet for å høste positivitet, Smir!

Skrevet

Vi blir nok rett og slett lei måten du bruker forumet på, og så lenge du ikke tar til deg de råd du får, kommer man til et punkt hvor man ikke gidder mer.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Vi blir nok rett og slett lei måten du bruker forumet på, og så lenge du ikke tar til deg de råd du får, kommer man til et punkt hvor man ikke gidder mer.

Men det er mye jeg ikke forteller om, fordi jeg ikke vil bli gjenkjent... så tro det eller ei, men jeg følger opp råd.

Skrevet

Men det er mye jeg ikke forteller om, fordi jeg ikke vil bli gjenkjent... så tro det eller ei, men jeg følger opp råd.

Vi kan jo ikke forholde oss til det du ikke forteller om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...