Gå til innhold

Vil bli til noe stort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med stort?

Stort kan være så mangt, både positivt og negativt. Jeg har tro på at du kan bli noe stort hvis det er det du vil, for verden er full av muligheter :)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hva mener du med stort?

Stort kan være så mangt, både positivt og negativt. Jeg har tro på at du kan bli noe stort hvis det er det du vil, for verden er full av muligheter :)

Har lyst til å ta en bra utdannelse og bli forsker.

Skrevet

Har lyst til å ta en bra utdannelse og bli forsker.

Det er et flott mål å ha. Du kommer til å nå målet hvis det er det du vil. Hvor lang tid det kommer til å ta kommer an på veien du tar. Det er mange veier som fører til målet, og noen velger å ta omveier. Ved å ha fokus på målet og ikke på alle stikkveiene så når du målet raskest.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er et flott mål å ha. Du kommer til å nå målet hvis det er det du vil. Hvor lang tid det kommer til å ta kommer an på veien du tar. Det er mange veier som fører til målet, og noen velger å ta omveier. Ved å ha fokus på målet og ikke på alle stikkveiene så når du målet raskest.

Ja. :-)

Det først må vel være at jeg må melde meg opp til eksamen, hehe... :-)

serenity777
Skrevet

Da må du få hue ut av ræva. Det tar tid å bli noe stort, iallefall hvis man ikke ser på big brother deltagere som "store".

Orker ikke gidder ikke, osv.

Skriv en bok, en roman, noe ala kjellermennesket til dostovjevski. Jeg skrev en novelle på 60 sider, og fikk da den lest av psykiater og konsulenter. Den ble dog ikke antatt, men du er jo sikkert mere en lesehest, og følgende kan skrive bedre prosa. Bare ett råd, easy on the selfpitty.

Skrevet

Ja. :-)

Det først må vel være at jeg må melde meg opp til eksamen, hehe... :-)

''Det først må vel være at jeg må melde meg opp til eksamen, hehe... :-)''

Og hva hindrer deg i det? Har du tilstrekkelig lyst og interesse så klarer du det om du legger deg skikkelig i selen og går inn for det - det er jeg overbevist om!

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Da må du få hue ut av ræva. Det tar tid å bli noe stort, iallefall hvis man ikke ser på big brother deltagere som "store".

Orker ikke gidder ikke, osv.

Skriv en bok, en roman, noe ala kjellermennesket til dostovjevski. Jeg skrev en novelle på 60 sider, og fikk da den lest av psykiater og konsulenter. Den ble dog ikke antatt, men du er jo sikkert mere en lesehest, og følgende kan skrive bedre prosa. Bare ett råd, easy on the selfpitty.

Godt råd, det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...