Gå til innhold

Wellbutrin

Anbefalte innlegg

ethodeforan
Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på Wellbutrin og Cipralex?

Vet at de virker forskjellig, Cipralex (seretonin) og Wellbutrin (nordandrenalin).

Hva vil dette si i praksis ?

Spesielt om man har en BP2 diagnose ? I forhold til depresjon ?

Og hva er det egentlig Lamictalen gjør ? har forstått at det skal skape litt balanse i humørsvninger ?

Stilt meg noen spørsmål i forhold til de medisinene jeg går på.

Hvordan har de påvirket psyken min.

Kjenner at Wellbutrinen har gjort underverker, men stiller meg spørsmål angående Lamictal. Svinger fortsatt noe i humøret, si i løpet av en dag. Det kan gå fra veldig glad og mye energi til pessimisme. Ofte i den sammheng hvor jeg er veldig på "farten" og har masse masse energi. Når jeg da setter meg ned så daler humøret i takt med at jeg ikke har noe å gjøre. Vil gjøre noe absolutt hele tiden, for da er humøret bra! Og skjønner at det er forskjell på å være passiv- Pessimisme og nedstemthet.

Mistenker hypomani ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...