Gå til innhold

Bli tillagt meninger og intensjoner man ikke har

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Det er veldig vondt. Synes folk kan tenke litt på det og at man på seg selv ikke kjenner andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om du henviser til noe konkret nå men antar det.

Vondt, jeg tenker at du gjør det så vondt og tar så mye plass som det du ønsker. Ubehagelig, ja, men det er også noe man må regne med (på et nettforum), at misforståelser kan oppstå. Og så er det kanskje nyttig se på hvorfor man reagerer så sterkt på dette.

Gjest germinate
Skrevet

Jeg vet ikke om du henviser til noe konkret nå men antar det.

Vondt, jeg tenker at du gjør det så vondt og tar så mye plass som det du ønsker. Ubehagelig, ja, men det er også noe man må regne med (på et nettforum), at misforståelser kan oppstå. Og så er det kanskje nyttig se på hvorfor man reagerer så sterkt på dette.

Over tid og gjentatte ganger blir det vondt.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Kan du forklare litt om hva som har skjedd? Har ikke helt hengt med ordentlig her i det siste.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg forstår hva du mener akkurat nå, snakker du for deg selv i forbindelse med DOL, eller snakker du helt generelt, eller om noe helt annet?

Skrevet

''Det er veldig vondt. Synes folk kan tenke litt på det og at man på seg selv ikke kjenner andre.''

Hvem er denne oppfordringen rettet mot?

Du skrev et innlegg om samme tema for noen dager siden, http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4770107, men ville ikke konkretisere nærmere hva det var du siktet til.

Foreslår at du enten lar være å poste slike forurettede oppfordringer til omgivelsene eller blir mer konkret i forhold til hva dette handler om.

Dersom du til stadighet blir tillagt meninger og intensjoner du ikke har noen gjenkjennelse i forhold til, så er det kanskje på tide å se på hva i din atferd , inkl. kommunikasjon, som gjør at du blir oppfattet slik av andre.

Skrevet

Velkommen til DOL, dette har nok de fleste av oss opplevd her fra tid til annen. Hev deg over det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...