Gå til innhold

Hver gang han åpner munnen kommer det noe galt u

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Ja det sier de, men det samme gjelder meg også, vel flere og flere ting gjør meg overbevist om at ABB har autisme, også hans observerte følelseskulde, fordelen ved den er at man klarer å tenke rasjonelt når andre ikke gjør det fordi man ikke lar seg rive med av massehysteri. Videre er den et problem da man blir erklært følelsekald av mange. Jeg forstår meg godt på ABB kanskje som den eneste i Norge, jeg mener da uten å dele ideologi.

Skriver man at man er mer opptatt av de praktiske og tekniske ting rundt attentatet hans blir man erklært farlig av enkelte, ja for da kan det jo tenkes det er farlig å handle på Storo senteret.

Er det jeg eller de som må SI at det ABB gjorde var avskyelig som det bør stilles spørsmål ved og som man bør være redde for, må man mene noe om en opplagt handling er det vel heller det man må stille spørsmål ved, man trenger vel ikke si, "ja jammen er det bra vær i dag" når alle kan se akkurat det. Det er dermed mer opplagt at man vil stille spørsmål ved det det er å stille spørsmål ved nemlig:

Hvordan klarte han dette alene?

Samarbeider han med noen?

Hvordan fikk han lurt med seg våpenarsenalet sitt ut på Utøya?

Hvilken metode brukte han for å være så likegyldig til andres bønn for livet?

Hva gjør han overbevist om at muslimene utgjør en trussel?

Hvorfor flyktet AUFs leder i feighet?

Er organisasjonen Knights templar virkelig?

(det siste har jeg selv funnet ut av, det er den i aller høyeste grad, mest aktiv i andre land, jeg har selv kommunisert med dem, det er ulike grener og de mener litt ulikt om handlingene hans)

Det er slike og mange, mange, andre spørsmål jeg har vært opptatt av,. derfor forstår jeg ikke rosemarsjer, massehysteri og gruppegråt, jeg er ikke pårørende til noen av de døde, så for meg er det sakens kjerne jeg er opptatt av.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

19

• Colette

9

• Bookworm

3

• ....AV

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis du har beviser for at Knights Templar eksisterer bør du gå til politiet med denne informasjonen.

Nøtteskall
Skrevet

Jeg synes ikke det kommer så mye nyttig ut av denne diagnosesettingen. Ingen av diagnosene sier egentlig noe om hvorfor han gjorde dette her. De ferreste med psykose gjør en så ekstrem handling, her er det ikke dioagnosen som er årsaken. De ferreste av de med Asperger syndrom ville ha gjort noe sånt. Fordi de vet at dette er en veldig gal handling.

Uansett om han har både Asberger og psykose til sammen så tror jeg heller ikke det kan forklare hele denne personen.

Han er et meget spesielt menneske men som jeg mener er tilregnelig og fullt klar over det han har gjort uansett om han har en diagnose eller ikke.

Hvis man gransker en hver drapsmann på denne måten som de gjør med B så tror jeg de fleste ville havnet i psykiatrien.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Tror ikke han var psykotisk, har sikkert det samme som Hitler hadde.

Skrevet

Hvis du har beviser for at Knights Templar eksisterer bør du gå til politiet med denne informasjonen.

Til og med meddommeren henviser i dag til de virkelige Knights Templar - det er ingen hemmelighet at disse finnes. Om det er en seriøs organisasjon, med den historiske ballasten de ønsker å påberope seg, er en helt annen diskusjon, men tempelriddere har eksistert hele tiden gjennom historien...

Skrevet

Hvorfor må de _ha_ noe? Ondskap finnes, det er ikke nødvendigvis sykdom....

Madelenemie
Skrevet

Jeg synes ikke det kommer så mye nyttig ut av denne diagnosesettingen. Ingen av diagnosene sier egentlig noe om hvorfor han gjorde dette her. De ferreste med psykose gjør en så ekstrem handling, her er det ikke dioagnosen som er årsaken. De ferreste av de med Asperger syndrom ville ha gjort noe sånt. Fordi de vet at dette er en veldig gal handling.

Uansett om han har både Asberger og psykose til sammen så tror jeg heller ikke det kan forklare hele denne personen.

Han er et meget spesielt menneske men som jeg mener er tilregnelig og fullt klar over det han har gjort uansett om han har en diagnose eller ikke.

Hvis man gransker en hver drapsmann på denne måten som de gjør med B så tror jeg de fleste ville havnet i psykiatrien.

Hei!

ja jeg er enig i alt du skriver skriver :)

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Det er bare å søke litt på nettet, det er ulike ordener spredt rundt om i verden, de forfekter mye det samme, ingen av dem vil nå tilstå at de kjenner ABB, men det er bare å følge forumtrådene så skjønner man at tankene er ganske like.

Jeg tror nok politiet har gjort det og at det blir kjent snart :)

Madelenemie
Skrevet

Hei!

:) ja noe sånt.

Skrevet

Hei!

Det er bare å søke litt på nettet, det er ulike ordener spredt rundt om i verden, de forfekter mye det samme, ingen av dem vil nå tilstå at de kjenner ABB, men det er bare å følge forumtrådene så skjønner man at tankene er ganske like.

Jeg tror nok politiet har gjort det og at det blir kjent snart :)

Dette mener ikke aktoratet i saken, heller ikke politiet. Det kan godt være det finnes ulike organisasjoner som ligner på den Breivik omtaler, men hans organisasjon har de ikke funnet. Har du fått direkte og ubeviselig kontakt med akkurat disse synes jeg fortsatt du skal gå til politiet, da dette vil være svært viktig for saken.

Madelenemie
Skrevet

Dette mener ikke aktoratet i saken, heller ikke politiet. Det kan godt være det finnes ulike organisasjoner som ligner på den Breivik omtaler, men hans organisasjon har de ikke funnet. Har du fått direkte og ubeviselig kontakt med akkurat disse synes jeg fortsatt du skal gå til politiet, da dette vil være svært viktig for saken.

Hei!

Ja jeg skal se om jeg finner linkene, jeg har ganske mye for tiden.

Saken er at de ikke sånn med en gang tilkjennegir sine standpunkter, det er dermed lite jeg liker ved de losjene der, det er mye hemmelighetskremmeri, det liker jeg dårlig.

Madelenemie
Skrevet

Til og med meddommeren henviser i dag til de virkelige Knights Templar - det er ingen hemmelighet at disse finnes. Om det er en seriøs organisasjon, med den historiske ballasten de ønsker å påberope seg, er en helt annen diskusjon, men tempelriddere har eksistert hele tiden gjennom historien...

Hei!

ja det er ingen hemmelighet, og les gilou... et eller annet serie om tempelridderen Arn, så får man et godt innblikk i tankene.

Jeg hørte trilogien på lydbok og jeg ble fenget av kunnskapen forfatteren må ha hatt for å skrive denne gode trilogien fra 1000 år skiftet.

Skrevet

Hei!

ja det er ingen hemmelighet, og les gilou... et eller annet serie om tempelridderen Arn, så får man et godt innblikk i tankene.

Jeg hørte trilogien på lydbok og jeg ble fenget av kunnskapen forfatteren må ha hatt for å skrive denne gode trilogien fra 1000 år skiftet.

Nei, det er selvsagt ingen hemmeliget, men at Breivik leder eller er med i en slik organisasjon som den han skriver om er høyst tvilsomt - i følge politiet (som har arbeidet med dette i månedsvis)

Madelenemie
Skrevet

Nei, det er selvsagt ingen hemmeliget, men at Breivik leder eller er med i en slik organisasjon som den han skriver om er høyst tvilsomt - i følge politiet (som har arbeidet med dette i månedsvis)

Hei!

Ja sikkert sant det, på den annen side vil få vedkjenne at de kjenner han, han har tross alt hatt kontakt med mange.

Men de som vedkjenner det blir jo ikke så bra behandlet, de får jo hele sin identitet i avisen, noe jeg syns strider mot demokratiet vårt

Skrevet

Hei!

Jeg har lest MASSE om tempelridderne, og vet akkurat hva de sto for - historisk sett, men jeg har ikke oppdatert meg på dagens påståtte ridderorden...

Skrevet

Hei!

Ja sikkert sant det, på den annen side vil få vedkjenne at de kjenner han, han har tross alt hatt kontakt med mange.

Men de som vedkjenner det blir jo ikke så bra behandlet, de får jo hele sin identitet i avisen, noe jeg syns strider mot demokratiet vårt

Vel, politiet kan vel alltids klare å finne noen, selv om de ikke vil "vedkjenne" seg Breivik. Synes bare det er merkelig at du har funnet ut av noe som landets beste politi ikke har klart, så mye ressurser, tid og kunnskap de har hatt til rådighet.

Skrevet

Jeg har lest MASSE om tempelridderne, og vet akkurat hva de sto for - historisk sett, men jeg har ikke oppdatert meg på dagens påståtte ridderorden...

De fleste med kunnskaper om ridderorden mener de står LANGT fra det Breivik har funnet på.

Madelenemie
Skrevet

Hei!

De skulle bekjempe muslimene!

Madelenemie
Skrevet

Vel, politiet kan vel alltids klare å finne noen, selv om de ikke vil "vedkjenne" seg Breivik. Synes bare det er merkelig at du har funnet ut av noe som landets beste politi ikke har klart, så mye ressurser, tid og kunnskap de har hatt til rådighet.

Hei!

:) jeg vet en del om tempelridderne fordi jeg var interessert i våpen, og fordi jeg er katolikk :)

Dessuten har jeg interesse av å finne ut av visse ting, jeg får ikke timebetalt for verken det eller for flytting og restaurering av habitater, jeg gjør ting av egentinteresse.

Man vet lite om salamandere i Norge, selv om man har herpetologer, de får bare for lite midler og har kanskje mistet den barnlige gløden som jeg enda har bevart.

Eller kanskje jeg er litt psykotisk siden jeg hevder jeg hevder :)

Skrevet

Hei!

:) jeg vet en del om tempelridderne fordi jeg var interessert i våpen, og fordi jeg er katolikk :)

Dessuten har jeg interesse av å finne ut av visse ting, jeg får ikke timebetalt for verken det eller for flytting og restaurering av habitater, jeg gjør ting av egentinteresse.

Man vet lite om salamandere i Norge, selv om man har herpetologer, de får bare for lite midler og har kanskje mistet den barnlige gløden som jeg enda har bevart.

Eller kanskje jeg er litt psykotisk siden jeg hevder jeg hevder :)

He, he., jeg tror ikke du er psykotisk :)

Jeg vet faktisk ganske mye om salamandere, for en jeg kjenner skrev hovedoppgave om dem. De er fascinerende :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...