Gå til innhold

Vondt i et bryst, vondt i ryggen og skulder

Anbefalte innlegg

Gjest Nisju
Skrevet

Hei! Jeg har vært redd for å være gravid, da jeg har hatt en kul i det ene brystet som er øm, og jeg har hørt at ømme pupper kan være et symptom på å være gravid. Men nå har jeg tatt flere tester som har vært negative, og har vært hos legen, og fått negativ test der og. Men det er vanskelig å riste av seg denne følelsen, da jeg fortsatt har et veldig ømt bryst. Det er en klump på høyre side av brystvorta, som er litt ruglete, og er vond å ta på. Smerten stråler til armhulen, skuldra, og det er også vondt i ryggen. Vet noen hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gravid iallefall. Dette er forum for psykiatri.... Men hvorfor lot du ikke legen undersøke kulen i stedet? Ved hjelp av google kan en finne ut mye om slike kuler. Har hatt slike selv andre steder på kroppen, men de var ufarlig og forsvant med enkel kirurgi eller antibiotika.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...