Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og innser at livet mitt er helt mislykket. Jeg har ikke fått til noenting. Jeg er en dritt. Jeg er sint på meg selv. Idioten som ikke klarer å sette pris på det hun har. Sutrepaven som ikke er takknemlig. Ikke smiler jeg, ingenting. Og så sitter jeg her og venter på trøstende ord fra dolere for å prøve og komme meg. For en dust jeg er! Kanskje jeg får smake pisken. Det har jeg sikkert godt av. Prøv å gå tur, prøv å smile, prøv å være takknemlig for barna dine. Prøv å være takknemlig for at du bor i verdens beste land! Jeg hadde helt sikkert endt på gaten var jeg født i et annet land. Så jeg er heldig. Jeg sitter i en leilighet som er sponset av far og svigerfar. Jeg klarer meg ikke selv. Jeg er svak og udyktig. Alle behandlerne mine er så vellykkede. Lege, psykolog og psykiater. Hva vet de om mislykkethet? Men det er de som prøver å få meg på fote igjen. Jeg er heldig som har dem. Det vet jeg.

Så hvorfor klager jeg? Fordi jeg er en dritt! Jeg er en av Guds feilvarer. Men jeg får vel bare stå på og late som alt er i lala land. Jeg har jo barn! Og de vil jeg ta godt vare på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs.Q
Skrevet

Hørtes ikke godt ut, deprimert?

Du er nok ikke så ille som du skal ha det til. Men har tenkt tanken jeg og ang et annet land, har det jo godt her som får trygd. Jeg er sikkert mer misslykket enn deg, prøver å leve livet å se positive ting med livet.

Skrevet

Er du i jobb?

Nei. Er på attføring, med innslag av lengre perioder med jobb.

Gjest Hva gjør jeg? Gondor
Skrevet

Jeg klarte å lage en fin søndagsmiddag til mine barn. Alle er fornøyde. Jeg håper de ikke merker at jeg er nedfor. Jeg håper jeg ikke ødelegger dem. Det gjør jeg sikkert, med min historie.

Jeg er ikke verdt noenting. Alt er dritt. Hvorfor lever jeg?

Gjest germinate
Skrevet

''Jeg er en av Guds feilvarer''

Sånne tanker har jeg også hatt mange av.. og det er vondt.

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...