Gå til innhold

er det noe galt med meg???


Gjest prick

Anbefalte innlegg

jeg lurer....dette gjelder da penis. penis og testikkler er veldig små , når jeg tenker etter så har ikke den blitt større i slapp stilling en da jeg gikk på barneskolen, gikk bra å dusje med andre før helt til jeg begynte på vk1 ....oi oi hvor ble de andre av.... andre sine peniser var jo plutselig tre ganger større en min. jeg er jo ikke så liten heller 176 høy.

kan jeg gjøre noe med dette? plager meg veldigt da.

kan det ha noen sammenheng med at min mor måtte ta keisersnitt for å få meg ut da jeg ble født?

har også blitt operet for brokk da jeg var liten, hvis det var det heter......tror det er sånn at testikelen forsvant oppi magen , er ikke sikker men har hvertfall et arr over skrittet......

håper på svar..........får ikke håpe dette ble for mye .takk :o)

- prick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Det er veldig vanskelig å svare på dette når jeg ikke vet hvor gammel du er. Om jeg gjetter riktig, er du rundt 17 år. Da kan dette bare komme av at utviklingen din kommer noe senere enn de fleste - men det betyr ikke at det noe unormalt. Men er du eldre enn jeg gjetter, synes jeg du skal gå til lege som kan undersøke deg og ta enblodprøve for å se hvordan det er med hormonene. Men mest sannsynlig er det ikke noe galt.

- Dette har ikke noe med keisersnitt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...