Gå til innhold

Merkelig nhd og andre.

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det har jeg, hvordan det?

Nei altså hun var jo rimelig psyk da, dessuten har hun både fysiske og psykiske skader etter tvangsbehandlingen. Heldig ville jeg ikke kalle det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs.Q
Skrevet

Nei altså hun var jo rimelig psyk da, dessuten har hun både fysiske og psykiske skader etter tvangsbehandlingen. Heldig ville jeg ikke kalle det.

Synes hun er heldig som er frisk nå og fungerer greit, mener ikke hun var heldig når hun var syk.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Synes hun er heldig som er frisk nå og fungerer greit, mener ikke hun var heldig når hun var syk.

Jeg mente hun ikke er heldig totalt sett.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg mente hun ikke er heldig totalt sett.

Så hun er ikke heldig som er frisk?

Veldig heldig er hun! Ikke alle som blir så oppegående og psykolog i tilegg.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nytter jo ikke diskutere med deg. :-/

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Nytter jo ikke diskutere med deg. :-/

Å?

Ikke sikkert jeg forstår hva du mener, beklager.

Nøtteskall
Skrevet

Det hadde vært interessant hvis hun kunne si noe om behandlingen hun fikk egentlig hjalp henne. Hun skriver jo riktig nok litt om dette i boka si, men det virker som den er skrevet med tanke på de som skal lese den - altså andre med psykisk sykdom. Tror ikke hun er helt ærlig med alt hun skriver jeg. Jeg tror ikke hun våger å ta et oppgjør med psykiatrien.

Har hun fått fysiske senskader av medisiner? det har jeg ikke lest.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Å?

Ikke sikkert jeg forstår hva du mener, beklager.

Det gjør du sikkert, men siden du har lest boken så må du vel innrømme at hun ikke er heldig. Det der må jo ha vært et helvete. Det er heller ikke sånn at folk bare er heldige og "får" blir psykolog. :-P

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det gjør du sikkert, men siden du har lest boken så må du vel innrømme at hun ikke er heldig. Det der må jo ha vært et helvete. Det er heller ikke sånn at folk bare er heldige og "får" blir psykolog. :-P

Hun var ikke heldig men er det nå. Og vet nok hun har jobbet hardt for å bli psykolog.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hun var ikke heldig men er det nå. Og vet nok hun har jobbet hardt for å bli psykolog.

Jeg snakket jo "totalt sett", altså alle ting hun ikke kunne noe for opp gjennom livet hennes sett i ett.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg snakket jo "totalt sett", altså alle ting hun ikke kunne noe for opp gjennom livet hennes sett i ett.

Ok, totalt sett var hun uheldig her i livet. Men kom seg ut av Helvete.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ok, totalt sett var hun uheldig her i livet. Men kom seg ut av Helvete.

jepp.

Nøtteskall
Skrevet

Kan dere ikke ta slike diskusjoner som ikke handler om tråden i en et eget innlegg. ??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...