Gå til innhold

Blir borte...


girlunknown

Anbefalte innlegg

Men bare for en stund. Skal bli innlagt på sykehus snart, men jeg vet ikke hvor lenge jeg blir der. Jeg må få hjelp til å lære meg nye måter og tenke på, og lære og spise igjen. Har hatt anorexia i flere år, det er bare blitt verre og verre. Mens jeg er borte håper jeg at dere ikke vil glemme hvem jeg er. Jeg er så utrolig sliten nå, jeg har ingen krefter igjen til å gjøre noe annet enn å være. Venter på å bli innlagt, i mellomtiden er det eneste jeg kan gjøre å vente og stå i det vonde og klamre meg fast til det jeg har - nemlig vennene mine. De er og har vært så utrolig gode. Da mener jeg også flere her fra Doktoronline. Takk for støtte! For dem som vil skrive til meg, så er e-post adressen min [email protected]

Pass på dere selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare ønske deg lykke til!

Jeg er jo selv innlagt for tiden. Det er tøft, men godt å se at ting forandrer seg til det bedre. Derfor vil jeg bare si: IKKE DI DEG JENTE! DET VIL BLI BEDRE, TRO MEG.

Men du må jobbe hardt, det krever mye av deg selv, men du vil greie det :)

Jeg tror på deg!

Vær glad for dine venner. De er uerstattelige.

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Dette var en modig og fornuftig beslutning! Du trenger hjelp, og heldigvis finnes det folk som kan hjelpe deg videre!! Ønsker deg lykke til, og gleder meg til du er tilbake på DOL!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at du får hjelp nå!! jeg kjenner deg ikke,men håper du blir mye bedre,kampen er hard,men den er verdt slitet!! stå på og pris deg lykkelig for at du har gode venner,de er umistelige vet du...

*klem*

trampe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...