Gå til innhold

ABB:Psykopat? NHD? Andre?

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Nææ... er det psykopat?

Gosj, jeg som trodde en schzifrenidiagnose ville unnskylde noe...

Alternativene som rettsaken har diskutert er om Breivik har en psykose eller en personlighetsforstyrrelse.Scizofreni er en psykose.Psykopati er en dyssosial personlighets forstyrrelse.

Videoannonse
Annonse
Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

''Han har rett i at muslimer er farlige''

Er muslinger farlige og, da?

Dette med snik islam i fisering... det er bare for homser.

Synes du virkelig at drap på 77 mennesker er noe å fleipe om?

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Artig att folk uten fast nick og som ikke kan stave schizofreni, synes å tro han er det.

Jeg har fast nick.Har bare byttet det noen ganger.

Skrevet

Alternativene som rettsaken har diskutert er om Breivik har en psykose eller en personlighetsforstyrrelse.Scizofreni er en psykose.Psykopati er en dyssosial personlighets forstyrrelse.

Det siste der er feil. Psykopatibegrepet har utgått. Spør NHD. Dermed kan folk bruke det som de vil, som et folkelig begrep.

Gjest maiapril
Skrevet

Det kommer ikke noe svar fra meg på dette usaklige innlegget.

Hvor blandet OF deg inn? Kan ikke se det, jeg.

Skrevet

Hvor blandet OF deg inn? Kan ikke se det, jeg.

Fordi han ønsker innspill fra han, ref. tittelen på innlegget.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Det siste der er feil. Psykopatibegrepet har utgått. Spør NHD. Dermed kan folk bruke det som de vil, som et folkelig begrep.

Apeldoorn:Dyssosial Personlighetsforstyrrelse er diagnosen. Psykopati er hva man kaller det i dagligdags tale eller for å forklare denne diagnosen.På samme måte som man kaller schizofrene for sinnsyke.Dårlige nerver:Angst.

Skrevet

Apeldoorn:Dyssosial Personlighetsforstyrrelse er diagnosen. Psykopati er hva man kaller det i dagligdags tale eller for å forklare denne diagnosen.På samme måte som man kaller schizofrene for sinnsyke.Dårlige nerver:Angst.

Tull... det er ingen fasit på hva som er hva i dagligtale. Der kan folk mene hva de vil. Det blir noe helt annet med vitenskapelig betegnelser som antisosial personlighetsforstyrrelse.

Det er ikke det samme som å være psykopat. Det kan vel ligne, men jeg vil heller trekke frem sadistisk personlighetsforstyrrelse, hvis jeg skulle finne en sammenligning...

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Tull... det er ingen fasit på hva som er hva i dagligtale. Der kan folk mene hva de vil. Det blir noe helt annet med vitenskapelig betegnelser som antisosial personlighetsforstyrrelse.

Det er ikke det samme som å være psykopat. Det kan vel ligne, men jeg vil heller trekke frem sadistisk personlighetsforstyrrelse, hvis jeg skulle finne en sammenligning...

Er du lege? Tviler sterkt på at sadistisk personlighetsforstyrrelse er en diagnose.Dyssosial og antisosial er vel det samme?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...