Gjest bølger Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 Når jeg har BP2, burde jeg ikke fått noe i stedet for lamictal når jeg ikke lenger kunne bruke den? Forstår det slik at SS virker bedre mot bipolare depresjoner enn AD. Bruker 2mg fluanxol, 20mg fluoxetin og 150mg wellbutrin. Fluanxolen ble jeg enig med legen om å seponere på grunn av skjelvinger, men jeg har bare gått ned fra 3mg til 2mg. Har ikke vært plaget med skjelvinger etterpå og har derfor ikke seponert helt. Tenker litt på det om jeg er godt nok medisinert når jeg har BP2 og ikke bruker SS. 0 Siter
Apeldoorn Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 Det med hvorvidt du er godt nok medisinert er nok vanskelig å svare på med mindre det er direkte feil i medisineringen her og nå, da... krever vel tilgang til hele journalen, for å se hvordan du har reagert på ulike ting opp gjennom... 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 Det med hvorvidt du er godt nok medisinert er nok vanskelig å svare på med mindre det er direkte feil i medisineringen her og nå, da... krever vel tilgang til hele journalen, for å se hvordan du har reagert på ulike ting opp gjennom... Det jeg lurer på er om det er godt nok å medisinere bp2 uten SS. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 Du kunne forsøke å bytte ut Fluanxol med Seroquel. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 Du kunne forsøke å bytte ut Fluanxol med Seroquel. Ok. Skal snakke med legen om det, men det er ikke lett å få han til å endre på medisinene som psykiateren har satt meg på. 0 Siter
Apeldoorn Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 Det jeg lurer på er om det er godt nok å medisinere bp2 uten SS. Håper du får svar. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 Du kunne forsøke å bytte ut Fluanxol med Seroquel. Tror du at med serequel kan jeg bli fri den siste rest av depresjon, og kanskje være mindre trett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.