Gå til innhold

NHD Er jeg godt nok medisinert?

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Når jeg har BP2, burde jeg ikke fått noe i stedet for lamictal når jeg ikke lenger kunne bruke den? Forstår det slik at SS virker bedre mot bipolare depresjoner enn AD.

Bruker 2mg fluanxol, 20mg fluoxetin og 150mg wellbutrin. Fluanxolen ble jeg enig med legen om å seponere på grunn av skjelvinger, men jeg har bare gått ned fra 3mg til 2mg. Har ikke vært plaget med skjelvinger etterpå og har derfor ikke seponert helt.

Tenker litt på det om jeg er godt nok medisinert når jeg har BP2 og ikke bruker SS.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med hvorvidt du er godt nok medisinert er nok vanskelig å svare på med mindre det er direkte feil i medisineringen her og nå, da... krever vel tilgang til hele journalen, for å se hvordan du har reagert på ulike ting opp gjennom...

Gjest bølger
Skrevet

Det med hvorvidt du er godt nok medisinert er nok vanskelig å svare på med mindre det er direkte feil i medisineringen her og nå, da... krever vel tilgang til hele journalen, for å se hvordan du har reagert på ulike ting opp gjennom...

Det jeg lurer på er om det er godt nok å medisinere bp2 uten SS.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kunne forsøke å bytte ut Fluanxol med Seroquel.

Gjest bølger
Skrevet

Ok. Skal snakke med legen om det, men det er ikke lett å få han til å endre på medisinene som psykiateren har satt meg på.

Skrevet

Det jeg lurer på er om det er godt nok å medisinere bp2 uten SS.

Håper du får svar.

Gjest bølger
Skrevet

Tror du at med serequel kan jeg bli fri den siste rest av depresjon, og kanskje være mindre trett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...