Gå til innhold

Fordeler og ulemper med seroquel

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Det er mulig dette blir noe annet. Men har du et stort kontrollbehov? Har du lett for å bli opphengt i detaljer? Er det vanskelig for deg å legge fra seg det du driver med (feks forstå pc'ens oppbyggelse, forstå deg på deg selv osv)?

Jeg tror ikke jeg har et spesielt stort kontrollbehov, har heller ikke lett for å bli opphengt i detaljer. Normalt har jeg heller ikke vanskelig for å legge fra meg det jeg driver med utenom spesielle tilfeller. I den perioden jeg var veldig intressert i pc-en hadde jeg problemer med å legge det ifra meg. Men så gikk interessen over og jeg bruker pc-en mer normalt. Men jeg blir lett opphengt i det jeg blir opptatt av, og det opptar alt for mye tankene mine.

Videoannonse
Annonse
Gjest bølger
Skrevet

Siste jobben jeg hadde la jeg meg alltid til å sove når det var lunsj. Mat betydde ingenting, bare jeg fikk sove.

Sliter du mye med tretthet?

Gjest germinate
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har et spesielt stort kontrollbehov, har heller ikke lett for å bli opphengt i detaljer. Normalt har jeg heller ikke vanskelig for å legge fra meg det jeg driver med utenom spesielle tilfeller. I den perioden jeg var veldig intressert i pc-en hadde jeg problemer med å legge det ifra meg. Men så gikk interessen over og jeg bruker pc-en mer normalt. Men jeg blir lett opphengt i det jeg blir opptatt av, og det opptar alt for mye tankene mine.

''Men jeg blir lett opphengt i det jeg blir opptatt av, og det opptar alt for mye tankene mine''

Har du mulighet til å diskutere det med en behandler? Men hvis jeg husker riktig, så har du sjeldne timer? Kan du i så fall bestille deg en time og ta opp dette temaet, for det er jo tydelig at det stjeler mye av livskvaliteten din.. jeg vet hvordan det er å bli altfor opptatt av ting.

Grunnen til at jeg spurte deg om det, er at jeg kunne kjenne meg igjen i noe av det du skrev, og for meg har cluet vært å jobbe med å slippe kontrollen. Jeg bruker det mye i jobben min, der har jeg ikke noen andre valg enn at jeg bare må gi slipp på kontrollen og bare ta ting som de kommer. Det er ikke alltid like lett, jeg kan bli kjempeirritert om jeg må legge fra meg det jeg driver med, og når det er som verst, så har jeg hatt tanker om å slutte i jobben fordi jeg ikke fikser dette. Men øvelse gjør mester, det er iallefall min erfaring.

Gjest bølger
Skrevet

''Men jeg blir lett opphengt i det jeg blir opptatt av, og det opptar alt for mye tankene mine''

Har du mulighet til å diskutere det med en behandler? Men hvis jeg husker riktig, så har du sjeldne timer? Kan du i så fall bestille deg en time og ta opp dette temaet, for det er jo tydelig at det stjeler mye av livskvaliteten din.. jeg vet hvordan det er å bli altfor opptatt av ting.

Grunnen til at jeg spurte deg om det, er at jeg kunne kjenne meg igjen i noe av det du skrev, og for meg har cluet vært å jobbe med å slippe kontrollen. Jeg bruker det mye i jobben min, der har jeg ikke noen andre valg enn at jeg bare må gi slipp på kontrollen og bare ta ting som de kommer. Det er ikke alltid like lett, jeg kan bli kjempeirritert om jeg må legge fra meg det jeg driver med, og når det er som verst, så har jeg hatt tanker om å slutte i jobben fordi jeg ikke fikser dette. Men øvelse gjør mester, det er iallefall min erfaring.

Jeg har diskutert det litt med behandleren, uten at det har blitt noe løsning på det. Skal ta det opp med han igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...