Gjest togli Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Da er hun fremdeles et voksent menneske som må ta ansvar for seg selv. Om det så innebærer å forlate den som gjør en vondt. Helt klart! Men man kan også se det som et overgrep når et menneske påfører et annet menneske slike smerter, kun for å dekke egne lyster? 0 Siter
Gjest cooh Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Helt klart! Men man kan også se det som et overgrep når et menneske påfører et annet menneske slike smerter, kun for å dekke egne lyster? Jeg synes det er å misbruke uttrykket, når man er voksen og i en situasjon hvor man kan forsvare seg. Synes begrepet skal være forbeholdt barn og andre forsvarsløse. 0 Siter
Gjest cooh Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Vær minst like glad i deg selv som han, og handle ut fra det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Jeg synes det er å misbruke uttrykket, når man er voksen og i en situasjon hvor man kan forsvare seg. Synes begrepet skal være forbeholdt barn og andre forsvarsløse. Det er nok en hårfin balanse her... jeg ser den.... Uansett virker det som hun presses til noe hun ikke ønsker å være med på selv, og det blir helt feil. 0 Siter
meg__123! Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Er dette en spøk?. Hvorfor går du med på det da? Hadde dette skjedd meg så tror jeg at jeg ville ha drept fyren. Det er jo et overgrep mot deg. Er da ikke overgrep så lenge hu er med på det! Han tvinger henne sikkert ikke. 0 Siter
leahli Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Vær minst like glad i deg selv som han, og handle ut fra det. Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.