Gjest Nesten bare trist Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Slutter i jobben nå på torsdag. Det er jeg ikke så lei meg for.Men det som er det litt triste er at det ikke er noen gode stunder å se tilbake på. Glad for at det er over nå, men skulle ønske jeg hadde med meg noen gode minner fra denne jobben jeg har vært i.Noe å se tilbake på. Arbeidsoppgavene har jeg jo lært litt på, men forholdet til arbeidsgiver har ikke vært noe bra. Har jo fått litt erfaring på cv'en min da. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Jeg synes ikke det er så rart at du ikke ser noen lyspunkter akkurat nå. Det høres jo ut som at du har sluttet fordi du ikke trivdes og da er det dette som er mest fremtredende akkurat nå. Når du får denne jobben på avstand vil du nok minnes noen gode stunder etterhvert. Om ikke annet er det å ha vært i et dårlig arbeidsforhold også en erfaring å ta med seg. Lykke til i ny jobb! 0 Siter
Gjest Nesten bare trist Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Jeg synes ikke det er så rart at du ikke ser noen lyspunkter akkurat nå. Det høres jo ut som at du har sluttet fordi du ikke trivdes og da er det dette som er mest fremtredende akkurat nå. Når du får denne jobben på avstand vil du nok minnes noen gode stunder etterhvert. Om ikke annet er det å ha vært i et dårlig arbeidsforhold også en erfaring å ta med seg. Lykke til i ny jobb! Takk for det ja. Befinner meg nedi en dyp grøft akkurat nå ja.Men jeg skal komme meg opp og jeg skal finne meg en ny jobb som er mye bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.