Gå til innhold

Blir veldig trist

Anbefalte innlegg

Gjest Nesten bare trist
Skrevet

Slutter i jobben nå på torsdag. Det er jeg ikke så lei meg for.Men det som er det litt triste er at det ikke er noen gode stunder å se tilbake på. Glad for at det er over nå, men skulle ønske jeg hadde med meg noen gode minner fra denne jobben jeg har vært i.Noe å se tilbake på.

Arbeidsoppgavene har jeg jo lært litt på, men forholdet til arbeidsgiver har ikke vært noe bra.

Har jo fått litt erfaring på cv'en min da.

Videoannonse
Annonse
Gjest melmøll
Skrevet

Jeg synes ikke det er så rart at du ikke ser noen lyspunkter akkurat nå. Det høres jo ut som at du har sluttet fordi du ikke trivdes og da er det dette som er mest fremtredende akkurat nå. Når du får denne jobben på avstand vil du nok minnes noen gode stunder etterhvert. Om ikke annet er det å ha vært i et dårlig arbeidsforhold også en erfaring å ta med seg. Lykke til i ny jobb!

Gjest Nesten bare trist
Skrevet

Jeg synes ikke det er så rart at du ikke ser noen lyspunkter akkurat nå. Det høres jo ut som at du har sluttet fordi du ikke trivdes og da er det dette som er mest fremtredende akkurat nå. Når du får denne jobben på avstand vil du nok minnes noen gode stunder etterhvert. Om ikke annet er det å ha vært i et dårlig arbeidsforhold også en erfaring å ta med seg. Lykke til i ny jobb!

Takk for det ja. Befinner meg nedi en dyp grøft akkurat nå ja.Men jeg skal komme meg opp og jeg skal finne meg en ny jobb som er mye bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...