Gjest Mrs.Q Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Hva kan hjelpe mot uvirkelighetsfølelse? Type, er jeg virkelig her, så rart at jeg er her. Er dette normalt? Eksisterer iallefall. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Har også hatt det sånn til tider. Tror ikke det var noe spesielt som hjalp. Kanskje bare tenke tanken ferdig, og thats it? Tenker faktisk veldig sent når jeg har det slik, som alt er slow motion. Men vet ikke hva det er. Pleier jo være tankekjør og ikke "saktefilm". 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Hmm, ikke vært borti slow motion, bare tankekjør. Sett på en sang eller se en youtube-video med noe artig? Kommer du kanskje tilbake til deg selv? Får bare prøve å være tilstede, alle kan jo se meg så ingen vet at jeg egentlig ikke er her. Her og nå virker bare så fjernt. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Hva mener du med at alle kan se deg? Alle kan jo se min tilstedeværelse Selv om jeg ikke er verken her eller der, det er jo det viktigste av alt. Har litt ut av kroppen kanskje, går nok over etterhvert. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Jeg kan i hvert fall bekrefte at du eksisterer Takk 0 Siter
Gjest bjørkhild Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Dette har alltid vært normalt for meg ihvertfall. Så langt tilbake somjeg kan huske. Kommer bort en kort stund for så å våkne gradvis og lurer på om jeg virkelig er her. Må ofte klype meg i armen for å komme meg og bli normal igjen. Jeg har det veldig mye sånn ved mye stress. Det hadde jo vært kjekt å vite om de som ikke er psykisk syke også har det sånn? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Dette har alltid vært normalt for meg ihvertfall. Så langt tilbake somjeg kan huske. Kommer bort en kort stund for så å våkne gradvis og lurer på om jeg virkelig er her. Må ofte klype meg i armen for å komme meg og bli normal igjen. Jeg har det veldig mye sånn ved mye stress. Det hadde jo vært kjekt å vite om de som ikke er psykisk syke også har det sånn? Der sa du det, stress. Er nok sikkert det. Kanskje alle får det slik ved for mye stress? 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Selv mennesker som er psykisk friske kan oppleve dette, husk at vi er sammensatte vesener -alt vi tenker og føler er ikke psykt. Det er spesielt vanlig innen psykiatri men man ser det og ved sorg og krisereaksjoner. 0 Siter
Gjest bjørkhild Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Der sa du det, stress. Er nok sikkert det. Kanskje alle får det slik ved for mye stress? Så svaret du fikk fra bella og hun sier jo at psykisk friske også kan oppleve dette ved sorg ol. Kanskje er det sånn at psykisk syke reagerer raskere og kraftigere på stress, at vi er mere tandre for dette? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Selv mennesker som er psykisk friske kan oppleve dette, husk at vi er sammensatte vesener -alt vi tenker og føler er ikke psykt. Det er spesielt vanlig innen psykiatri men man ser det og ved sorg og krisereaksjoner. Okay. Godt det er normalt da 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Så svaret du fikk fra bella og hun sier jo at psykisk friske også kan oppleve dette ved sorg ol. Kanskje er det sånn at psykisk syke reagerer raskere og kraftigere på stress, at vi er mere tandre for dette? Sikkert 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.