Ferskenblomst Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Kall det for ny vannledning, så slipper du "slange". *Løsningsorientert i dag* Selv har jeg høydeskrekk. Jeg vet med hodet at jeg ikke kommer til å falle ned å slå meg i hjel om jeg klatret to trinn opp på stigen, men kropen min sier nei, nei og svikter meg totalt. Du har min fulle medfølelse. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Kall det for ny vannledning, så slipper du "slange". *Løsningsorientert i dag* Selv har jeg høydeskrekk. Jeg vet med hodet at jeg ikke kommer til å falle ned å slå meg i hjel om jeg klatret to trinn opp på stigen, men kropen min sier nei, nei og svikter meg totalt. Du har min fulle medfølelse. Kjenner meg igjen :-( Har du forsøkt rådene til "luftslott" i tråden om høydeskrekk? Jeg skal ihvertfall teste det ut :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Jeg hadde nok sprunget langt, tror jeg, ser ingenting fasinerende ved en orm jeg. Det kommer vel an på øyet som ser... Tror jeg fikk denne fobien da jeg satt ganske godt fast og en gutt fanget en orm og holdt den rett foran ansiktet mitt da jeg var ganske lita. Ellers har min far alltid fanget og slått ihjel orm og gjort et stort nummer av hvor farlig denne skapningen er. Min mor har alltid kommentert og snudd seg bort i avsky. Jeg gjør aldri sånn til mine barn og de har heller ikke samme skrekken som jeg. Jeg er ikke redd edderkopper :-) Rart det der med fobier... tanta mi hylte som en galning en gang hun så en edderkopp. Det sitter festa i minnet mitt og fobien min starta nok den gangen 0 Siter
Angustia Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Rart det der med fobier... tanta mi hylte som en galning en gang hun så en edderkopp. Det sitter festa i minnet mitt og fobien min starta nok den gangen ''tanta mi hylte som en galning en gang hun så en edderkopp. Det sitter festa i minnet mitt og fobien min starta nok den gangen ;)'' Hehe, godt poeng! Minner meg om sønnen min som var litt miljøskada mht edderkopper i yngre år. Jeg har ikke edderkoppskrekk eller -forbi, men syns edderkoppene kan bo utendørs. Storesøster og bestevenninna hennes hadde noen hysteriske utbrudd over edderkopper i sommersesonegen da han var liten. Da han var ca 4 år gammel oppdaga han kilden til hysteriet, og spurte gravalvorlig og med vantro: "Er _dette_ en edderkopp, mamma?" Han så nok for seg et monster... Jaja, jeg ler ikke på hans vegne, dessuten takler han snoker, buorm, stålorm, hoggorm og det folk kaller "slever" (hva pokker er det, og disse invaderer visstnok plenflekkene til intetanende folk nå for tida) ? I morra drar Vesla og jeg på hyttetur til Jotunheimen med gode venner, satser som alltid på på at det ikke finnes orm der ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 ''tanta mi hylte som en galning en gang hun så en edderkopp. Det sitter festa i minnet mitt og fobien min starta nok den gangen ;)'' Hehe, godt poeng! Minner meg om sønnen min som var litt miljøskada mht edderkopper i yngre år. Jeg har ikke edderkoppskrekk eller -forbi, men syns edderkoppene kan bo utendørs. Storesøster og bestevenninna hennes hadde noen hysteriske utbrudd over edderkopper i sommersesonegen da han var liten. Da han var ca 4 år gammel oppdaga han kilden til hysteriet, og spurte gravalvorlig og med vantro: "Er _dette_ en edderkopp, mamma?" Han så nok for seg et monster... Jaja, jeg ler ikke på hans vegne, dessuten takler han snoker, buorm, stålorm, hoggorm og det folk kaller "slever" (hva pokker er det, og disse invaderer visstnok plenflekkene til intetanende folk nå for tida) ? I morra drar Vesla og jeg på hyttetur til Jotunheimen med gode venner, satser som alltid på på at det ikke finnes orm der ;-) Hehe, ja, ganske snodig at små edderkopper er skumle - jeg skal innrømme det Håper dere slipper å treffe på orm! Liker best å være forberedt selv - til tross for at jeg synes det er spennende å se på ormer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.