Gå til innhold

Bør bipolare "ta det mere med ro"?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke så bra
Skrevet

Jeg har vært temmelig aktiv de siste ukene og merker godt at jeg er i dårligere form. Mere angst og psykiske smerter. Jeg har hatt det veldig morsomt så dette er kanskje prisen jeg må betale? Det er kanskje ikke meningen at jeg skal få lov til å leve normalt, føler det som en straff jeg må ta fordi jeg har gjort noe galt. Jeg blir sikkert aldri normal og må mures inne, noe jeg ikke ønsker, eller ser fram til.

Videoannonse
Annonse
Gjest tele22
Skrevet

Det er vel gjerne sånn at bipolare må være ekstra påpasselige med regelmessig livsførsel og nok hvile. Og er ikke det bare greit? Mange av de som stresser rundt uten BP kunne nok også hatt godt av det.

Gjest ikke så bra
Skrevet

Det er vel gjerne sånn at bipolare må være ekstra påpasselige med regelmessig livsførsel og nok hvile. Og er ikke det bare greit? Mange av de som stresser rundt uten BP kunne nok også hatt godt av det.

Det er irriterende å ikke tåle noen verdens ting da. Jeg har reist langt og det har vært tidsforskjeller fra Norge og dit jeg var. Dette har nok også noe å si for formen.

Det er noe i nærheten av meg igjen som overvåker meg og dette liker jeg dårlig :-(. Drittsykdom!

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det er irriterende å ikke tåle noen verdens ting da. Jeg har reist langt og det har vært tidsforskjeller fra Norge og dit jeg var. Dette har nok også noe å si for formen.

Det er noe i nærheten av meg igjen som overvåker meg og dette liker jeg dårlig :-(. Drittsykdom!

Jeg har den samme sykdommen som deg og har sluttet å reise på ferie. Jeg blir alltid forferdelig dårlig og er nervevrak under oppholdet (har måttet oppsøke lege der jeg har vært for å få benzo, hvis jeg ikke har hatt med meg nok. De siste gangene fikk jeg masse vival av legen før jeg dro, men det er tåpelig å måtte gå i en benzodøs for å kunne være på ferie).

Er da også svært elendig form når jeg kommer hjem, en ukes tid.

For meg er det ikke verdt det, og har akseptert at det bare er slik.

Gjest Ikke så bra
Skrevet

Jeg har den samme sykdommen som deg og har sluttet å reise på ferie. Jeg blir alltid forferdelig dårlig og er nervevrak under oppholdet (har måttet oppsøke lege der jeg har vært for å få benzo, hvis jeg ikke har hatt med meg nok. De siste gangene fikk jeg masse vival av legen før jeg dro, men det er tåpelig å måtte gå i en benzodøs for å kunne være på ferie).

Er da også svært elendig form når jeg kommer hjem, en ukes tid.

For meg er det ikke verdt det, og har akseptert at det bare er slik.

Prisen man må betale for å være med på noe blir høy ja når formen daler slik som nå. Men jeg skal bite tennene sammen og stå det over. Jeg elsker å være med på ting. Å reise er gøy. Jeg er ikke skapt for å sitte på en stol, hodet mitt vil så mye mere.

Det er noe truende som henger over meg, noe mørkt noe igjen. Håper det kommer bort snart, jeg har ikke tid til dette udyret nå. Det kan jo bli bedre når jeg får sovet litt mere. Jeg sover som regel alt for mye, men nå har jeg sovet bare 3-4 timer i døgnet. Jeg er redd for å lukke øynene.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Prisen man må betale for å være med på noe blir høy ja når formen daler slik som nå. Men jeg skal bite tennene sammen og stå det over. Jeg elsker å være med på ting. Å reise er gøy. Jeg er ikke skapt for å sitte på en stol, hodet mitt vil så mye mere.

Det er noe truende som henger over meg, noe mørkt noe igjen. Håper det kommer bort snart, jeg har ikke tid til dette udyret nå. Det kan jo bli bedre når jeg får sovet litt mere. Jeg sover som regel alt for mye, men nå har jeg sovet bare 3-4 timer i døgnet. Jeg er redd for å lukke øynene.

Hvorfor er du redd for å lukke øynene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...