Gå til innhold

Modning, psykdom og isolasjon

Anbefalte innlegg

Gjest bjellands fiskeboller
Skrevet

Tosk.

Jeg tror ikke du kan telle jeg mann.

Videoannonse
Annonse
Gjest bjellands fiskeboller
Skrevet

''OK, deg om det.''

Ja, absolutt. Hun er jævlig flink til å fortelle og skrive, men for å være ærlig så sklir det helt ut med tanke på "den røde tråden". Ikke for å være stygg.

''Det er vel du som stadig tviler på evt diagnoser? Dessuten kan du ikke forvente at Madelenemie eller andre DOL'ere skal holde tritt med nickene dine eller diagnosene dine. Madelenemie gav deg et svar og stilte deg et enkelt oppfølgingsspørsmål i etterkant.''

Nei, det er feil, det er rimelig lenge siden det. Dessuten at jeg bare hatt 2, ikke 20, som du og dere skal ha det til.

Mente du diagnoser? Jeg trodde du mente nick...

Skrevet

''Dessuten at jeg bare hatt 2, ikke 20, som du og dere skal ha det til.''

Diagnoser, meiner du? Det har jeg i så fall ingen kunnskap eller formeining om.

Husker bare litt "surr" ang latskap, "pretending" (i mangel av et bedre ord fra min side), skyldfølelse pga evt svindel, osv. Mulig jeg blander nick.

Uansett vrir du nå diskusjonen og ditt eget innlegg over på noe annet / andre. Det er heller ikke særlig modent.

Så hva handlet dette om, at du skulle forsøke å bevise overnfor meg / få meg til å forstå at jeg faktisk var umoden? Er det det du trur?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''OK, deg om det.''

Ja, absolutt. Hun er jævlig flink til å fortelle og skrive, men for å være ærlig så sklir det helt ut med tanke på "den røde tråden". Ikke for å være stygg.

''Det er vel du som stadig tviler på evt diagnoser? Dessuten kan du ikke forvente at Madelenemie eller andre DOL'ere skal holde tritt med nickene dine eller diagnosene dine. Madelenemie gav deg et svar og stilte deg et enkelt oppfølgingsspørsmål i etterkant.''

Nei, det er feil, det er rimelig lenge siden det. Dessuten at jeg bare hatt 2, ikke 20, som du og dere skal ha det til.

''Dessuten at jeg bare hatt 2, ikke 20''

Du som er så inteligent, må lære deg hoderegning. Kunne ikke dy meg;)

Ellers synes jeg du er frekk mot Madelenemie her. Hun bruker av sin tid og gir deg hyggelige svar og så er du bare spydig tilbake.

Du får heller begynne å svare på spørsmålene dine selv. Du vet jo best og vet du ikke kommer til å høre på rådene du får.

Skrevet

Så hva handlet dette om, at du skulle forsøke å bevise overnfor meg / få meg til å forstå at jeg faktisk var umoden? Er det det du trur?

''Så hva handlet dette om, at du skulle forsøke å bevise overnfor meg / få meg til å forstå at jeg faktisk var umoden? Er det det du trur?''

Jeg har ikke kompetanse til eller interesse av å uttale meg om at du er umoden. jeg tror det ærlig talt det ikke heller, men om så var, ville det være komplett irrelevant.

Jeg reagerte i utgangspunktet på hvordan du svarte en velvillig og reflektert DOL'er i en nedlatende tone.

Kun det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...