Gå til innhold

cyklotymi

Anbefalte innlegg

Gjest svarttrost
Skrevet

Nå har jeg lest meg litt opp på temaet.

Men jeg går allerede på Lamictal og keppra så burde ikke det stabilisere hele situasjonen min?.

Da er det kanskje ikke noe mer å gjøre med min situasjon.

Disse følelsesmessige svingningene gjør meg veldig fortvilt.

Jeg kan plutselig endre meg totalt etter at jeg har lest noe på internett som har fenget og jeg begynner å jogge lese faglitteratur, delta mer sosialt. Jeg kan begynne å tro på gud og være veldig opptimistisk for tilværelsen.

Så plutselig vokner jeg en morgen og synes jeg selv bare tenker tull og bli veldig deprimert for jeg synes ikke jeg er bra nok. Og da forkaster jeg alle mine ideer om hvordan jeg hadde tenkt ut at livet mitt skal bli.

Det ender med at jeg blir bulemisk og prøver å styre følelsene mine slik at jeg kan gjennvinne noe av kontrollen jeg har mistet. Og får en veldig lyst til å skade meg selv.

Dette har visst blitt en fullstendig syklus for meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest bølger
Skrevet

Har du tatt blodprøve å sett at du får nok lamictal? Kanskje må du ha noe i tillegg.

Det er frustrerende og være så opp og ned. Håper du kan få den hjelpen du trenger for å få det bedre. Jeg har prøvd det meste, men blir ikke helt bra. Klarer ikke å bare godta at det skal være slik heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...