Gå til innhold

NHD Tretthet og BP

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

har du forsøkt å tenke over det nhd skriver til deg ang hva du brtker energien din på? grubler du mye? jeg brukte mye energi på dette selv, så det er bare et råd...

Tror ikke det er derfor jeg er trett. Men ja, jeg grubler alt for mye, også er jeg altfor opptatt av psykiatrien. Jeg har snakket med psykologen om det, men har vanskelig for å bli like opptatt med andre ting. Prøver å finne på ting som jeg før likte, men de opptar meg ikke på samme måte som før.

Nå er det ferietid og jeg skal snart ut å reise. Da synes jeg alltid det er lettere å bli opptatt av andre ting, men jeg klarer det ikke når jeg er hjemme.

Videoannonse
Annonse
Gjest germinate
Skrevet

Tror ikke det er derfor jeg er trett. Men ja, jeg grubler alt for mye, også er jeg altfor opptatt av psykiatrien. Jeg har snakket med psykologen om det, men har vanskelig for å bli like opptatt med andre ting. Prøver å finne på ting som jeg før likte, men de opptar meg ikke på samme måte som før.

Nå er det ferietid og jeg skal snart ut å reise. Da synes jeg alltid det er lettere å bli opptatt av andre ting, men jeg klarer det ikke når jeg er hjemme.

den siste setningen din får meg til å tenke på at når du er hjemme så kommer tankene mens når du reiser er du opptatt av andre ting, altså har fokuset vendt utover. grubler du like mye da, og har du mer energi ?

Gjest bølger
Skrevet

den siste setningen din får meg til å tenke på at når du er hjemme så kommer tankene mens når du reiser er du opptatt av andre ting, altså har fokuset vendt utover. grubler du like mye da, og har du mer energi ?

Jeg er mye trett og sover mye når jeg er på tur også, men jeg har det likevel mye bedre psykisk. Har andre ting å være opptatt av. Reiser mye rundt og får se andre plasser. Går tur og får se nye ting. Hjemme har jeg nok gått for mye deprimert, og den følelsen henger igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...