Gjest Mrs.Q Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Drikker dere alkohol selv om dere tar medisiner? Så mye dere vil eller begrenser dere det? 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Det er et altfor ubegrenset spørsmål til å kunne svare på, ikke minst kommer det helt an på hva slags medisiner med går på. Selv bruker jeg en del smertestillende, bl.a. B-preparater, og jeg drikker alkohol av og til (normalt forbruk)... 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Det er et altfor ubegrenset spørsmål til å kunne svare på, ikke minst kommer det helt an på hva slags medisiner med går på. Selv bruker jeg en del smertestillende, bl.a. B-preparater, og jeg drikker alkohol av og til (normalt forbruk)... Godt å ta seg litt alkohol av og til, slappe av Må være lov det. Jeg har ikke noe overforbruk. Liker å slappe av. 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Godt å ta seg litt alkohol av og til, slappe av Må være lov det. Jeg har ikke noe overforbruk. Liker å slappe av. Men jeg tror ikke at jeg hadde kommet til å kombinere medisiner og alkohol hvis jeg hadde fått beskjed om at det kunne være farlig... 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Men jeg tror ikke at jeg hadde kommet til å kombinere medisiner og alkohol hvis jeg hadde fått beskjed om at det kunne være farlig... Ånei, det hadde ikke jeg heller. Men farlig er det vel ikke? 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Ånei, det hadde ikke jeg heller. Men farlig er det vel ikke? Det kommer vel an på hva slags medisiner og hvor mye alkohol, men det finnes da medisiner som man ikke skal kombinere med alkohol? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Det kommer vel an på hva slags medisiner og hvor mye alkohol, men det finnes da medisiner som man ikke skal kombinere med alkohol? Gjør kanskje det. Synes det er godt å bli litt brisen, godt å slappe av. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Jeg synes ofte det begrenser seg sjøl. Jeg har tendens til å bli litt kvalm etter et par øl eller et par glass vin 0 Siter
Gjest bjørkhild Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Drikker litt, men det begrenser seg selv da jeg ikke synes alkohol er så godt. Dessuten blir jeg også kvalm og uvel etter litt drikking. Jeg blir ihvertfall aldri noen alkoholiker :-) 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Jeg synes ofte det begrenser seg sjøl. Jeg har tendens til å bli litt kvalm etter et par øl eller et par glass vin Tror det går rett til hodet på meg, kjenner det ganske fort. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Drikker litt, men det begrenser seg selv da jeg ikke synes alkohol er så godt. Dessuten blir jeg også kvalm og uvel etter litt drikking. Jeg blir ihvertfall aldri noen alkoholiker :-) Nei alkoholiker blir ikke jeg heller, ikke så glad i alkohol. Men det er en liten trøst i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.