Gå til innhold

alkohol og medisiner.

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Drikker dere alkohol selv om dere tar medisiner?

Så mye dere vil eller begrenser dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et altfor ubegrenset spørsmål til å kunne svare på, ikke minst kommer det helt an på hva slags medisiner med går på. Selv bruker jeg en del smertestillende, bl.a. B-preparater, og jeg drikker alkohol av og til (normalt forbruk)...

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det er et altfor ubegrenset spørsmål til å kunne svare på, ikke minst kommer det helt an på hva slags medisiner med går på. Selv bruker jeg en del smertestillende, bl.a. B-preparater, og jeg drikker alkohol av og til (normalt forbruk)...

Godt å ta seg litt alkohol av og til, slappe av :)

Må være lov det. Jeg har ikke noe overforbruk. Liker å slappe av.

Skrevet

Godt å ta seg litt alkohol av og til, slappe av :)

Må være lov det. Jeg har ikke noe overforbruk. Liker å slappe av.

Men jeg tror ikke at jeg hadde kommet til å kombinere medisiner og alkohol hvis jeg hadde fått beskjed om at det kunne være farlig...

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Men jeg tror ikke at jeg hadde kommet til å kombinere medisiner og alkohol hvis jeg hadde fått beskjed om at det kunne være farlig...

Ånei, det hadde ikke jeg heller. Men farlig er det vel ikke?

Skrevet

Ånei, det hadde ikke jeg heller. Men farlig er det vel ikke?

Det kommer vel an på hva slags medisiner og hvor mye alkohol, men det finnes da medisiner som man ikke skal kombinere med alkohol?

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det kommer vel an på hva slags medisiner og hvor mye alkohol, men det finnes da medisiner som man ikke skal kombinere med alkohol?

Gjør kanskje det. Synes det er godt å bli litt brisen, godt å slappe av.

Skrevet

Jeg synes ofte det begrenser seg sjøl. Jeg har tendens til å bli litt kvalm etter et par øl eller et par glass vin

Gjest bjørkhild
Skrevet

Drikker litt, men det begrenser seg selv da jeg ikke synes alkohol er så godt. Dessuten blir jeg også kvalm og uvel etter litt drikking. Jeg blir ihvertfall aldri noen alkoholiker :-)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg synes ofte det begrenser seg sjøl. Jeg har tendens til å bli litt kvalm etter et par øl eller et par glass vin

Tror det går rett til hodet på meg, kjenner det ganske fort.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Drikker litt, men det begrenser seg selv da jeg ikke synes alkohol er så godt. Dessuten blir jeg også kvalm og uvel etter litt drikking. Jeg blir ihvertfall aldri noen alkoholiker :-)

Nei alkoholiker blir ikke jeg heller, ikke så glad i alkohol. Men det er en liten trøst i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...