Gå til innhold

Feilaktiv journal langt tilbake

Anbefalte innlegg

Gjest Smak_av_honning.
Skrevet

I journalen min står det en veldig grusom tredjehåndsopplysning som ikke er sant.

Dette skjedde i en periode hvor jeg var fryktelig syk og ikke hadde så mye innsikt i hva jeg gjorde. Det ble fortalt om en episode med trusler som ble fortalt til en tredjeperson. Så viste det seg at denne tredjepersonen ikke fortalte sannheten. Jeg tenkte at det var vel sant siden det sto der og jeg var så ustabil på den tiden.

Det var snakk om å ha truet med å skade seg selv ,og ikke å ha truet andre personer.

Likevel plenty alvorlig og tegn på et ustabilt menneske.

Jeg har snakket med begge personene i ettertid som var tilstede og de sier veldig tydelig at det tredjepersonen har viderefortalt er feil.

Burde jeg jobbe for å få endret dette i journalen slik at episoden er riktig beskrivet. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det noen betydning for der du er per i dag? Om ikke, gå videre.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det har da ingen betydning i dag.....

Gjest Smak_av_honning.
Skrevet

Det har da ingen betydning i dag.....

Fordi at det er sånn som folk legger merke til selv om det ligger lang tilbake i tid.

Differansen mellom å ha truet å skade seg selv vs å skade andre er ganske så gigantisk.

Hver gang noen slår opp i journalen min Boom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...